We gaan de camper ophalen en .... Wegbrengen naar New York

Door Hans en Marian - 22-03-2016 04:07

Vanmorgen, maandag 21 maart 2016, was het wederom vroeg opstaan. Om 06.00 uur zaten we in de ontbijttaal van het hotel. Het was een eenvoudig ontbijt maar op zich niet verkeerd. Hier maken we kennis met meerdere 'wegbrengers'. Voor ons is dit de 3e keer maar anderen doen het al veel vaker en langer.

Stipt om 08.00 uur vertrekt de touringcar naar de fabriek in Middlebury, Indiana. Een rit van exact 2 uur en 20 minuten. Echter is het in de staat Indiana een uur later dan in Chicago.

Bij de fabriek van Coachmen krijgen we een korte uitleg en mogen we weg met 'onze' spiksplinternieuwe Camper van 22 ft met een slide out. Niks op aan te merken. Luxe van binnen en mooi van buiten. Er zit zelfs een TV in. Of we tijd hebben voor de TV? Waarschijnlijk niet.

De reis naar de 1e stop is goed gegaan. Eerst even inkopen doen bij een Walmart. Wederom verbazing hoe groot zo'n supermarkt is en de verpakkingen afgestemd zijn op grote gezinnen. Even 2 kipfiletjes kopen is daar niet mogelijk. Dan maar de rest invriezen in de camper.

Met een gevulde wagen vertrekken we naar onze 1e bestemming: Indianapolis  in Indiana. Niet vanwege activiteiten of bezienswaardigheden maar gewoon op weg naar... Onderweg genoten van de landerijen en koetsjes met Amish. Uitgestrekt gebied met weinig mesen en vooral heel veel akkerland. Dan schiet zo'n reis wel op. Na 3 1/2 uur rijden we de KOA camping op bij Greenfield nabij Inidianapolis.

We hebben ons geïnstalleerd en geïnformeerd over de camper.

De camper rijdt 1 op 3,5, maar met een prijs van omgerekend 43ct per liter is dit natuurlijk niet duur.

Morgen gaan we naar de Mammouth Cave National Park.