Dag 4 in New York 3-8-2016

Door - 04-08-2016 18:33

Gisteravond zijn we gaan eten bij "Hooters". Wel bekend bij zeker de mannen. Typisch Amerikaans. Het is een veredelde Mac, met in de bediening knappe dames en allemaal tv's. Lachen.

Geshopt bij Victorias Secrets. Mooie zaak zeg. Je kijkt je ogen uit.

Daarna naar empire state building voor een uitzicht bij nacht. De wachttijd was echt niet normaal meer. Slaat nergens op. Rijen langer dan de Efteling. Het uitzicht was wel echt zo mooi om te zien al die lichtjes. Maar goed de jongens waren daarna klaar. Ik ben met ze naar het hotel gegaan. Rogier is nog naar times Square gegaan. Ik heb hem niet thuis horen komen........

Natuurlijk zijn we gaan ontbijten bij ons goede tentje: "Entree".

Lekker begin van de dag. ☕️

Daarna hebben we uitgecheckt in het hotel en de taxi geregeld voor vanavond naar het vliegveld. Geen gele taxi, maar een chevrolet suburban. De jongens vonden dit gaaf.

Daarna hebben we metro gepakt naar central park. De voeten doen nog zeer van het lopen van de afgelopen dagen. Je loopt toch stiekem heel wat af.

We hebben fietsen gehuurd in central park. Aan het begin van central park kosten ze per fiets 15 dollar per uur. Rogier werd aangesproken door een Cubaan voor 50 dollar voor 4 uur voor 5 fietsen. We moesten wel een stuk meelopen. We zijn al een paar keer genaaid hier, dus ik vertrouwde er niets van. Toch meegelopen, we mochten de rij voorbij lopen en kregen de fietsen. Het kan dus toch!! Het is wel zo leuk en zo bijzonder. Dat park is echt mooi en groot. Zo veel te zien en zo'n groot contrast met de stad. Zo gaaf!!!! Echt nr. 1 voor mij. Dit mag je niet missen als je New York bezoekt. Zo herkenbaar uit films.

Nu is het wachten op onze vlucht naar.... Las Vegas. Toch nog 5,5 uur vliegen.

De jongens kunnen niet wachten. We komen pas 23.00 uur daar aan. Daarna gaan we zeker nog de strip op.

Ja, dit waren we van plan.... Het is anders gelopen. Vanwege zwaar onweer zijn we doorgevlogen naar Phoenix. Daar een uur gewacht en toen weer terug gevlogen naar  Las Vegas. Gelukkig maar, dat we niet daar gestrand zijn. We kwamen erg laat in het hotel aan, dus naar bed en slapen.

Oma 04-08-2016 19:12 {{button-41485}}

Heel veel plezier in Las Vegas.
Liefs.

Oma. 04-08-2016 19:22 {{button-41486}}

Jullie maken het wel spannend hè. Maar daar gingen jullie ook voor toch.en nu met de camper? Of blijven jullie hier nog.
Groetjes aan allemaal.

Angelie 05-08-2016 09:15 {{button-41534}}

Lieve familie,
4 dagen in Amerika en dan dit al gedaan en gezien!
Fantastisch.
Geniet van las Vegas

De Hoens 05-08-2016 17:31 {{button-41579}}

Hey lieverds,

Klinkt goed allemaal, lijkt me erg indrukwekkend allemaal! Ff wat anders dan Amsterdam haha! Nou veel plezier en geniet van alle indrukken, zoals het gebergte bij hooters 😂 Maar goed las Vegas zal ook zeker super vet zijn denk ik!

Tot de volgende 😘

De Wantenaartjes 05-08-2016 22:28 {{button-41591}}

Hallo luitjes, aan de foto's te zien vermaken jullie je prima. Leuk dat we een kijkje kunnen nemen in jullie droomreis. Geniet ervan!

De van Schaikjes 06-08-2016 10:36 {{button-41611}}

Geweldig om te lezen wat jullie allemaal meemaken en zien! Ben erg benieuwd naar de foto's van "hooters".Net zo puntig als de voormalige twin towers zeker... Haha. Geniet maar lekker! We hopen ook dat jullie de vakantie terug verdienen in Las Vegas. Zo niet... Je hebt altijd de foto's nog! Liefs de Schaikjes

Fam hulskes 07-08-2016 07:52 {{button-41652}}

Wat een droomreis zeg!!! 💛

Kees 08-08-2016 23:49 {{button-41761}}

Echt leuk om te lezen, ben benieuwd naar het vervolg....hoop dat je snel weer WiFi hebt...