Dag 2 in Los Angeles

Door C. Strampel - 11-07-2016 05:53

Vanmorgen eerst naar The Grove geweest, een winkelcentrum vlakbij Farmers Market. Mooie winkels waar nog het een en ander gescoord is. Toen terug naar het hotel voor de EK voetbalfinale, hier om 12 uur.

Vanmiddag zijn we naar  Rodeo Drive geweest in Beverly Hills. Enorm chic, Gucci, Versaci, Louis Vuitton etc. allemaal op een rijtje. We hebben nog met een Louis Vuitton tas van $4100 in de handen gestaan maar hebben hem toch maar laten staan! Toen we terug kwamen bij de auto stond er een parkeerwacht bij en hadden we bijna een boete te pakken omdat de auto niet helemaal netjes langs de stoep stond!

Vervolgens naar Venice Beach. File rijden en talloze stoplichten en bij aankomst geen parkeerplek. Toch de Pacific Ocean gezien en even over het strand gesjouwd. Enorm druk met allemaal wandelaars en fietsers langs de boulevard.

Tenslotte naar Griffith Observatory, een uitkijkpunt op de berg met uitzicht over de stad. Opnieuw file rijden en toen we bijna boven op de berg waren, werd vlak voor onze neus de weg afgesloten en werden we de berg weer af gebonjourd. Onderweg toch nog wel van het uitzicht kunnen genieten.

Hierna bij een soort Mexicaan gegeten waar tortilla's werden geserveerd die de vergelijking met een stuk rubber goed konden doorstaan. Maar de kip en burrito waren heerlijk.

Gisteren lekker warm met een briesje, vandaag rond de 30 graden en zonder wind een stuk warmer.