Dag 5 Salt Lake City - Rock Springs

Door Annemie en Jan - 06-09-2016 14:42

06-09-2016

Vanmorgen alweer vroeg wakker 5.30 uur dan maar douchen en ontbijten hebben we wat van de dag haha.

Na het ontbijt zijn we naar Temple Square in Salt Lake City  Utah gereden een prachtige complex van de Mormonen. De kerk mag je niet bezoeken als je geen Mormoon bent. We zijn in de Joseph Smith Building omhoog gegaan daar heb je een geweldig uitzicht over het hele complex. Naast de grote kerk heb je nog een kleinere kerk met een orgel waar je wel naar binnen mag.In de koepel staat het hele grote mooie orgel dat op het moment dat we binnen waren bespeeld werd. Top!!

Daarna zijn we naar State Capitol gereden, dit gebouw ligt op Capitol Hill. Het is een kopie van het Capitol in Washington. De ligging is prachtig, ook van binnen heel mooi.

Aansluitend terug naar het hotel waar we om 12.00 uur uitgecheckt hebben en dan op weg naar onze volgende bestemming Rock Springs Wyoming. Rond 14.45 uur waren we bij ons hotel Quality Inn, we hebben 183 miles gereden. Eerst lunchen en daarna de koffers opnieuw inpakken daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Een TSA slot is stuk onze koffer is gecontroleerd door de douane tijdens onze vlucht van NY naar Salt Lake, bericht in de koffer met een kapot slot :(

Voor de eerste keer inkopen gedaan bij een Walmart ! Daarna terug naar hotel we zijn uitgenodigd voor het Happy Hour.... vrij bier, wijn en cocktails tussen 17.00 en 19.00 uur!! Vandaag houden we het bij een salade met stokbrood en toch weer op tijd naar bed. We zijn moe van het vroege opstaan en de drank haha! !!