Dag 20 Estes Park - Denver

Door Annemie en Jan - 21-09-2016 03:18

Woensdag 21-09-2016

Vandaag een late check-out 12.00 uur.                     Dat betekent uitslapen, dan douchen, ontbijten en de koffers reorganiseren voor de terugvlucht morgen.

Om 11.45 uur vertrekken we op weg naar Denver waar we eerst State Capitol willen bezoeken en dan naar ons hotel rijden. Als we de Rockies verlaten hebben wordt het steeds drukker op de weg. Als we in de buurt van Denver komen is het een wirwar van wegen. Gelukkig hebben we een goede navigatie dankzij Dennis 😙 en komen we rond 13.30 uur in de buurt van State Capitol. Eerst een parkeerplaats zoeken 😳 en dan bij Starbucks een kop koffie drinken!  Dan te voet 1 mile lopen naar State Capitol.

Wij kunnen mee met de guided-tour van 15.00 uur. Het is de moeite waard, we krijgen uitleg over het gebouw, over het gebruik ervan en gaan via 99 tredes omhoog helemaal tot in de koepel! Wat een mooi uitzicht! Gebruikelijk duurt de tour een uur maar onze gids is heel enthousiast, na 1 uur en 20 minuten staan we weer buiten.

Nu eerst de parkeerplaats weer zoeken haha en dan naar ons hotel de Holiday Inn rijden. Inmiddels is het rush hour 😲                                     Om 17.00 uur komen we bij ons hotel aan. Eerst ff chillen en dan gaan we eten bij Village Inn. Ons laatste diner in USA! Morgen vertrekken we weer naar huis ☺