Boston -North Conway

Door Vera De Quack - 03-09-2016 14:47

Goedemiddag lieve mensen,

Ik schrijf jullie vanuit North Conway - New Hampsire in de White Mountains.

Vrijdagochtend om half 6 's ochtends kregen we het verlossende telefoontje van de receptie van het hotel.

DE KOFFERS ZIJN GEARRIVEERD!!!!!!

Wow, daar viel even een last van onze schouders. Je blijft natuurlijk altijd positief en je verzint van alles om je probleem op te lossen, maar laten we eerlijk zijn, het is gewoon (en laten we het netjes houden ) niet zo fijn als je je hele hebben en houden kwijt bent. Stel je voor, je bent een hele dag zoet in Walmart om alles opnieuw te kopen; kleding, toiletartikelen,  kabeltjes, opladers etcetera.  en vooral niet te vergeten het rookgerei voor mijn elektronische sigaretje. Gelukkig jongens, dat is ons gespaard gebleven.

We zijn om ca. 8 uur met een taxi vanuit het hotel naar het vliegveld gereden om de huurauto op te halen.

Dat was niet zo eenvoudig als het klinkt want prop maar eens 4 volwassenen, 4 koffers en alle handbagage in een gewone personenauto. We eindigden met 3 personen op de achterbank met een koffer op schoot. 😮 Enfin, het is gelukt en het vliegveld was ook niet zo ver. We hebben de huurauto opgehaald nadat we (bijna vanzelfsprekend) eerst een upgrade hadden toegepast, want Spank had er toch een hard hoofd in of de oorspronkelijk bestelde auto wel groot en comfortabel genoeg was voor onze lange reis. Ik hoop dat jullie weten hoe je de geüploade  foto's kunt bekijken zodat je onze "tank" kunt zien. Theo en Spank zijn als 2 kleine jongetjes die met een auto mogen spelen.😂😂😂

Eerlijk is eerlijk, we rijden als vorsten en daar hebben we allemaal plezier van. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

We zijn Boston uitgereden en hebben onderweg bij Friendly's een heerlijk ontbijt genomen. Hedy heeft voor het eerst kennis gemaakt met de Amerikaanse pancakes met suiker en kaneel en uiteraard de bijbehorende bacon. Lekker hartig bij die zoete pancakes. Die bacon heeft ze dan ook maar aan de mannen gegeven.

Al met al duurde de autorit, als we in 1 keer door waren gereden, maar 2,5 uur, maar ja, je stopt onderweg om even iets te drinken en wanneer je attent gemaakt wordt op een scenic view. Dat is altijd de moeite waard zoals je kunt zien aan de foto met de bergen op de achtergrond.

We zijn om een uur of half 5 aangekomen in ons hotel Merrill Farm Inn en jongens, dat is schitterend. De kamers zijn prachtig en het uitzicht is nog mooier. Zie de foto met bomen en de rivier.

Gisterenavond zijn we nog even naar een outlet gereden om vast al wat kleding te scoren en daar in de buurt hebben we ook wat gegeten. Na terugkomst in het hotel hebben we nog even koffie en thee gedronken die overigens voor het grijpen staat. "No charge". Dat vinden de Hollanders altijd wel prettig.

Vandaag gaan we de White mountains verkennen en er is nog al wat te zien dus we moeten keuzes maken. Later zullen we jullie laten weten wat we allemaal ontdekt en gezien hebben.

We gaan nu snel ontbijten en de weg weer op.