New York, laatste dag

Door Vera De Quack - 22-09-2016 21:48

Goedemiddag,

Ik heb toch nog even gelegenheid om een laatste verslag van deze vakantie te schrijven.

Gisteren zijn we eerst op jacht gegaan naar Hedy's zonnebril die zij in de shuttle had verloren. Het kantoor van de shuttle zit op Broadway - 40th Street, dus we moesten 7 straten teruglopen. Daarna hebben we een ontbijtje bij Mac genomen, zo vaak zijn we niet bij Mac geweest deze vakantie. Na het ontbijt gingen we richting 5th Avenue; dat moet je toch even gezien hebben met al die mooie winkels. Central Park stond ook op het programma en dat begint bij 59th Street.

Zoals het een goed Newyorker betaamd hebben we een pretzel en wat te drinken gekocht en zijn daarna op een bankje in Central Park gaan zitten. Later zijn we nog even doorgelopen naar Strawberry Fields, een plek in het park ter nagedachtenis aan John Lennon. We waren inmiddels ter hoogte van 72th street en als jullie even meegerekend hebben, dan weten jullie dat we zo'n 39 blocken  (straten) gelopen hebben. In ieder geval kunnen we niet als lui betiteld worden. We hadden geen voeten meer over dus we zijn met een taxi terug naar ons hotel gegaan. Aangezien Sbarro met het Italiaanse eten ons goed bevallen was, hebben we daar maar weer gegeten. Gewoon  lekker pasta met salade.

Het was weer een mooie dag in New York!!!

Om 11.45 uur vanochtend werden we opgehaald door Go Airlines,  de shuttle service die ons naar de luchthaven van Newark zou brengen. Deze shuttle hadden we gisteren al gereserveerd. Aangezien het deze week erg druk is in New York in verband met een bijeenkomst van de Verenigde Naties, is er bijna geen doorkomen aan in het verkeer. Daarom moesten we vroeg de stad uit. Dat betekent wel dat we een paar uur op het vliegveld zitten, maar liever dat dan dat we net te laat komen. Bovendien kon ik dan nog mooi even een verslag schrijven.

Lieve lezers, ik hoop dat jullie het leuk vonden om onze belevenissen mee te lezen. Ik wil jullie in ieder geval heel hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties. Dat maakte het extra leuk om de verslagen te schrijven.

Wij gaan zo dadelijk om 17.25 uur aan boord en het is de bedoeling dat we morgenochtend om 07.45 uur Nederlandse tijd landen op Schiphol.

We hopen jullie in Nederland weer gauw te zien.

Groetjes van Hedy, Theo, Spank en Vera

J&T 22-09-2016 21:56 {{button-42940}}

Fijn dat jullie genoten hebben. Fijne vlucht XX

Diane 22-09-2016 22:08 {{button-42941}}

Goede terugreis !

Remco 23-09-2016 08:17 {{button-42946}}

Bedankt voor je leuke verslagen en foto's, heb er van genoten. Allemaal een goede vlucht terug.

Hedy 23-09-2016 10:50 {{button-42952}}

Was top 👍👍👍 een vakantie om niet te vergeten!! Bedankt voor alles, ook mijn broertje voor de vele belevenissen, bezienswaardigheden, uitleg enz.door jullie hebben veel kunnen zien! Nogmaals dank!!💋💋houden contact😘😘

Elly 23-09-2016 18:54 {{button-42964}}

Vera bedankt voor de prachtige verslagen, keek er iedere dag naar uit en heb er van genoten. Wat hebben jullie leuke dingen gedaan en gezien. Nu een beetje uitrusten😂😂😂. Bedankt! 💋

Ellie klosse 26-09-2016 14:00 {{button-43028}}

Hoi, Vera bedankt voor je mooie verhalen en Spenk voor het veilig vervoeren van onze vrienden.
Nu de verhalen uit hun mond nog horen en foto's bekijken.