Bahia Honda state park

Door Ingrid - 10-01-2017 22:21

Gisterochtend KeyWest verlaten, we wilden een stop maken om te lunchen in het Bahia Honda state park. Bij de ingang aan de park ranger gevraagd of we er ook konden overnachten, het schijnt een zeer gewilde plek te zijn had ik gelezen. We konden onze naam op de lijst zetten en een uurtje later naar de ingang terug komen voor de 'verloting'. Eerst maar even geluncht dus en alvast even in het park rond gekeken, écht een mooie plek! Om 1 uur terug naar de park ranger en na even wachten mochten wij op het enigste vrije plekje op de campground staan, wat een geluk! Het plekje bleek ook nog eens een van de mooiste te zijn, aan het water....

's Middags op naar het strand in het park, heerlijk in de zon gezeten en genoten van het mooie uitzicht. Op de namiddag lekker gebarbecued (op campings in een state park zijn alle plaatsen voorzien van een 'grill') en vanaf onze plek konden we de 'sunset' mooi bekijken.

Vanmorgen vertrokken naar onze laatste bestemming hier in Florida, een camping niet al te ver van de verhuurder af, omdat we morgenochtend de camper om 11 uur moeten inleveren, daarna door naar het vliegveld! Deze camping is voorzien van alles, Jacob en de kids liggen nu in het zwembad en zojuist hebben we nog minigolf gespeeld. Vanavond voor de laatste keer uit eten en dan koffers pakken, helaas.

Het was een enerverende reis, we hebben van alles gezien en beleefd! Maar na 14 dagen met zijn vieren in een camper zal thuis ook wel weer goed bevallen, we kijken in ieder geval allemaal uit naar ons eigen bed😊 Waar we niet naar uitkijken is het Nederlandse weer... Want lekker in de winter in een korte broek lopen went heel gauw!