28 juni - Harrison Hot Springs

Door Harmen en Bernadien - 29-06-2017 02:43

We zijn weer op vaste land. Vandaag een rustig reisdagje. Vanmorgen wederom ontbeten bij Tim. Daarna zijn we doorgereden naar Swartz Bay voor de ferry. We waren daar rond kwart voor 10. Bleek dat er ook een ferry om 10 uur ging en we mochten nog mee. Wat een tegenstelling tot de heenweg, daar ontzettend druk en lang wachten en hier binnen 10 minuten aan boord.

Ook de overtocht was 10x mooier dan de heenweg, we gingen nu door wat fjorden heen en het was heerlijk weer. We zijn de hele vaartocht ook bovendeks geweest. Voor deze vakantie ook de laatste boottocht.. we hebben er in totaal 5 gedaan! Krijg je met al dat water hier! Wat ook leuk is om te melden dat wij vandaag zelfs even in de USA zijn geweest, we vaarden wel precies ongeveer 15 minuten over de landsgrenzen wink.

Omdat we op tijd op de boot waren, zijn we ook op tijd gearriveerd bij het hotel. Onze kamer was niet gereed maar we mochten alwel gebruik maken van de zwembaden en de hot springs. Het was vanmiddag overwegend bewolkt maar een heerlijke temperatuur om even te relaxen aan het zwembad.

Het plaatsje Harrison Hot Springs stelt niet veel voor, behalve dan een aantal resorts. Vanavond gaan we hier in de buurt een hapje eten en verder relaxen. Morgen ook niet veel op de planning, genieten van het mooie weer en een beetje relaxen.