Revelstoke

Door Therry - 13-07-2017 03:23 Gisterenavond half elf gaan slapen, en vanochtend om half zeven wakker, we komen langzaam in een ritme. We hadden nog 3 broodjes die besloten we op de kamer op te eten, op elke kamer staat vaak een koffie apparaat met koffie pads, dus we hadden bij het ontbijt ook koffie. Na het ontbijt uitchecken en de auto in. Even tanken ( voor 40 dollar hadden we twee derde tank, is 27.50 euro ) en naar de supermarkt, weer brood, beleg en fruit gekocht voor de lunch. En toen richting Revelstoke , onderweg op een rustplaats nog het ontbijt voortgezet, we keken daar op een mooi meer. Hoe verder richting Revelstoke hoe mooier de bergen, met witte toppen, het was alleen niet helemaal helder. Rond 12 uur bij het hotel, maar we konden nog niet inchecken, wel al het papierwerk gedaan. Dan de auto maar weer in en naar Mount Revelstoke national park, daar hebben we eerst op de parkeerplaats bij een tafeltje geluncht. Toen hebben we een hike gelopen met hele stukken door de sneeuw. Na drie uur waren we weer terug bij de auto, en zijn we naar het hotel gereden. Koffers uit de kofferbak, diner gereserveerd en naar de kamer, daar waren we om half zes. Nu net gedoucht en weer begonnen aan een verslag, dadelijk om 7 uur lekker eten, dan nog wat poolen of spelletjes spelen en dan lekker slapen en morgen naar Glacier National park. Vanavond eten we buiten het is nog 24 graden, morgen geven ze 29 graden dus we zijn blij dat we naar de gletsjer gaan. De hotels zijn tot nu toe zeer comfortabel met airco dus Patricia is zeer tevreden.