Richmond

Door Therry - 28-07-2017 01:41 Vanmorgen om zeven uur opgestaan want we wilde wel om een uur of tien in Schwartz Bay staan om de Ferry naar Twaiwassen niet te missen. Eerst nog ontbeten in het hotel, daarna de koffers en rugzakken uit de kamer gehaald, en buiten gezet. Patricia inmiddels de auto uit de garage gehaald, de koffers en spullen de auto in en off we go, en tien over half negen zaten we in de auto op weg naar de Ferry terminal. Dit bleek maar 40 minuten rijden te zijn, dus tien voor half tien stonden we bij een loket van de terminal, en we hadden geluk, we mochten met de Ferry van tien uur mee (dus haast geen wachttijd). Wel hadden we gisterenavond op de IPad gekeken wat we in Richmond konden doen, en dit werd Garry Point Park en Fishermans Wharf, de eerste was een park langs zee waar je kon lunchen en een stukje kon wandelen. Fishermans Wharf was een authenthiek centrum van Steveston, dit kan je zien als een wijk in Richmond. Het lag ook bij het water, dus we zagen de vissersboten weer liggen, en er waren genoeg Fish And Chips zaakjes en andere restaurants met leuke terrassen. Dus op een terras met uitzicht op water (natuurlijk) hebben we wat gedronken. Het is ook weer mooi weer helder blauwe lucht met de zon en 21 graden ( gevoels temperatuur 27 graden) en aan de kust natuurlijk een lekker windje. Na het drinken nog wat gelopen, en daarna naar de auto en richting het laatste hotel. Om vier uur waren we bij het hotel, alles uit de auto want de koffers moeten weer voor de terugreis ingepakt worden. Morgen de auto nog volgooien met benzine en dan kunnen we de auto inleveren ( Patricia heeft plus minus 4000 kilometer gereden), en dan naar het vliegveld voor de terugreis. En dan zien we jullie Zaterdag of de komende week wel weer.