Een lange dag

Door Ed en Marina Schut - 30-08-2017 17:16

Het is nu woensdagmorgen 9 uur Amerikaanse tijd, in Nederland leven jullie 8 uur later.

Gisteren om 6 uur kwam de taxi voorrijden en om 8 uur waren we al op Schiphol. Na een kop koffie waren we snel ingecheckt. Oorspronkelijk zouden we op rij 38 zitten. De mevrouw die ons incheckte vond dat we welwater naar voren konden en kwamen we op rij 19 terecht. Dat bleek dus een up-gradente zijn naar economy plus zonder kosten. Heerlijk veel beenruimte.Het wad een goede vlucht. Na 8 uur vliegen kwamen we aan in Washington. Heel snel zag ik vanuit het raam dat de rolstoel naar boven kwam. Via de immigration en later de bagage ophalen en weer afgeven konden we naar de volgende gate voor een vlucht van 4 uur naar Denver.  Van de aankomst gate naar de vertrekkende gate was wel een half uurtje lopen. Fijn dat er begeleiding was( soms heeft een rolstoel voordeel)

Uiteindelijk kwamen we om 19.15 plaatselijke tijd aan in Denver. Met de hotel shuttle waren we rond kwart over 8 in ons hotel. Als we het uitrekenen zijnde bijna 22 uur in touw geweest. Moe maar wel voldoen hebben we spoedig ons bedje opgezocht.

Straks om 12.30 worden we bij het hotel opgehaald om naar de camperverhuurder te gaan en begint ons echte avontuur.

we houden jullie op de hoogte en lezen jullie reactie.