30-08-2017 Page

Door Frits en Marijke Bergen - 31-08-2017 05:22

Deze morgen weer op tijd rijden. Snel een ontbijtje en een kop koffie en daar gingen we weer. We gaan naar Page waar we de Horsshoe Bend gingen bekijken. Hier was het vrij druk en heel erg warm. We moesten over zandpad naar boven lopen was soms even uitkijken. Eenmaal boven ging het naar beneden want daar was het uitzichtpunt en dat was zeker de moeite waard. Schitterend is het goede woord. Na hier weer de nodige foto’s te hebben gemaakt moesten we natuurlijk ook weer naar boven. Zweten allemaal. Brian had de auto al aangezet voor de airco. Makkelijk zo op afstand. Er moesten ook weer wat boodschappen gehaald worden dus gelijk maar even langs de Walmart. Water weer aangevuld etc. Daarna naar de Lower Antelope Tour gereden. We hadden een reservering voor 2 uur maar waren er te vroeg. Frits even vragen aan het loket of we eerder mochten en ja hoor dat kon. Na nog 10 minuten gewacht te hebben gingen we start. We moesten een eindje naar ( weer ) beneden en daar gingen we met trappen de Canyon in. Ook weer naar beneden natuurlijk zodat we op de bodem kwamen. Dit was erg interessant en leuk om te doen. Soms kruip door sluip door. Gids vertelde over de formaties en de namen ervan. Zo langzamerhand ging je weer naar boven. Zodra je ook boven kwam gelijk weer een knal voor je hoofd zo warm. Eenmaal weer in de auto toch maar het hotel opgezocht . We waren er te vroeg en konden nog niet op onze kamers. Daar heerlijk gewacht in de koelte van de lobby. Maar gelukkig mogen we eerder op de kamers. Dat was fijn. Na ons geïnstalleerd te hebben zijn we heerlijk wezen zwemmen. Relaxen.

‘s Avonds hebben de heren een heerlijke pizza opgehaald bij de Pizza Hut. Deze konden we nog buiten op ons terrasje nuttigen. Dit is een mooi hotel. Ruime kamers.

Morgen gaat de reis naar de Grand Canyon. Tot morgen als er WIFI is.