10/11-09-2017 Salt Lake City naar Schiphol

Door Frits en Marijke Bergen - 12-09-2017 01:22

Gisteravond wat regen gehad. Niet veel.

Vandaag weer een reisdag naar ons laatste hotel.  Onderweg ook nog wat regen gehad. Het ging allemaal voorspoedig. Onderweg nog een paar keer gestopt voor een plaspauze en de benen strekken.

Bij het hotel aangekomen natuurlijk inchecken en de spullen naar de kamer gebracht. We moesten nu alles weer in de koffers krijgen. Beneden in de lobby ook ingecheckt voor de vlucht. Tickets geprint dus dat was klaar. We hebben als laatste avondmaal maar weer voor een Subway gekozen. Ieder een half broodje want een hele ging er niet in. Broodje op de kamer gegeten en daarna ging ieder weer zijn eigen weg. Vanmorgen om 9 uur was het ontbijt, koffers verder gereed gemaakt en op naar het vliegveld. We waren natuurlijk te vroeg maar we moesten de auto ook nog wegbrengen. Kaartje ingevuld en op naar Alamo. Dat ging supersnel. Auto werd gescand en er kwam een bon uitrollen. Daar stond alles gelijk op. Km standen, one way kosten. Vriendelijk geholpen en dat hebben we ook wel anders meegemaakt. Ook hier bestaan horken. Koffers eruit en naar het vliegveld. Vliegen pas om 14.52 uur. Dat werd dus 15.00 uur. Het was een beetje chaotisch vond ikzelf. Eenmaal in het vliegtuig nog taxieën naar de baan en daar gingen we. Op naar huis. Turbulentie was er veel en de vlucht ook heel onrustig. Delta airlines is een goede maatschappij en je kreeg genoeg te drinken, eten etc. Het was een vlucht van 9 uur. Zaten dit keer achter elkaar. Genoeg beenruimte.

We hadden een goede en kalme landing en zijn weer thuis. Top. Op Schiphol stonden Jan en Caro en Eelke en Rineke al op ons te wachten. Onderweg nog even aan bij Hajé in Joure voor een koffie en kleine lunch.

Dan komt het. Koffers uitpakken de boel weer aan de kant maken. Zorgen dat je niet omvalt van de slaap. Dat laatste is mislukt trouwens. We vielen wel om van de slaap. Einde van deze vakantie.

Nogmaals bedankt voor de reacties. Was erg leuk.