Zaterdag 16 september

Door Goud - 17-09-2017 16:34

Wakker worden in een ( beetje) witte wereld, maar met kachel aan toch snel behagelijk.

Na het ontbijt op ons gemak richting Jackson , route weer via Jenny Lake , onderweg mooie foto' s genaakt van de vele bergtoppen hier die nu allemaal met een laagje sneeuw bedekt zijn.

Het is droog maar wel koud.

In Jackson het infocentrum bezocht en daarna door het stadje gelopen en koffie gehaald bij starbucks. Er was een trouwerij en een veiling van kunst aan de gang en we hebben even staan kijken hoe het er daar toe gaat, niet per ongeluk je vinger opsteken anders ben je de sigaar en moet je een schilderij invoeren.

Daarna naar de elk refuge, naast Jackson is er een heel groot stuk land beschikbaar om de elks in de herfst op te vangen , die komen vanuit alle kanten van grand teton en yellowstone hier naar toe.

We waren zeker te vroeg want behalve een hert hebben we ze niet gezien.

In het dorp reden we langs een rodeoshow, even gestopt natuurlijk en op de tribune gaan zitten. Geweldig om dit live mee te maken , helaas stonden de stieren pas laat op hte middagprgramma dus die hebben we niet meer meegemaakt.

Op de terugweg naar de camping zag As nog een groep herten.

Op de camping nog een wandeling langs het meer gemaakt, we liepen de route tegengesteld, gelukkig nu zagen we waarschuwingsbord voor de beren pas toen we al klaar waren, anders hadden we niet zo ontspannen gelopen.

Route voor morgen terug naar Yellowstone, mischien zien we nog wild life, via West Yellowstone naar de watervallen van Mesa Falls, en de dag erop naar Craters of the moon.

Fer, Bri & Zaar 18-09-2017 11:21 {{button-49446}}

Goedemorgen Wout en Astrid,

Even een berichtje bij een bakkie koffie, en jullie misschien alweer denken aan het avond eten😊
Het is erg leuk om jullie te volgen door de landschappen met dieren en en stinkende geisers😂
Mooie foto's en blije gezichten, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben😘
Hier gaat alles zijn gangetje, alhoewel het weer wel heerlijk erg nat is geweest de afgelopen tijd, wordt het nu gelukkig deze week alweer een beetje beter☀.
Hopelijk schijnt het zonnetje bij jullie ook geregeld, om zo toch die "grote Beer" te spotten😁
Verder wensen wij jullie nog een hele mooie gezellige vakantie.
Geniet ervan, en wij wachten weer de verhalen af.