Dag 2

Door René & Jacqueline - 19-06-2018 23:13

Dag 2 zaterdag 16 juni

Na een onrustige “jet-lagerrige” nacht, lekker vroeg wakker. Even heerlijk douchen en dus fris om 6 uur, zaten wij al aan het ontbijt-buffet. Iet wat geïmproviseerd, omdat de ontbijtzaal gerenoveerd werd. We zouden om 11 uur door de shuttle van RoadBear, (de camperverhuurder) bij het hotel opgehaald worden. Dit gaf ons nog even de tijd en dus om 10 uur naar een restaurantje tegenover het hotel, waar ze naar eigen zeggen, de beste taart van Amerika hebben. Dus koffie met gebak!

11 uur stonden we gereed met de koffers op de stoep voor het hotel.

Geen shuttle.....

12 uur kwam ze aan. Sorry,sorry maar her verkeer was erg druk. Geen punt... wij hebben vakantie!

We worden snel geholpen bij RoadBear en omdat we al vaker met een camper gereden hebben, hoefde we niet de hele uitleg en waren dus rap vertrokken met onze huisje voor de komende 3 weken.

Eerste stop was de Wallmart. Inkopen doen. Koelkast en vriezer vol. Koffie/thee, bier/wijn, ontbijt/lunch enzovoort.

Nu op weg naar de eerste campground. Via een prachtige route door de Rocky  Mountains, rijden we door het plaatsje Nederland. De weg vervolgend via prachtige canyon en bergen kwamen we bij de eerste camping..... deze was helaas al vol. Op naar de volgende...(Olive Ridge Campground) daar was nog een mooi plekje vrij. Camper geïnstalleerd, nu de koffers uit ruimen en alles zijn plekje geven.

Nu is het tijd voor een heerlijk koel drankje..... Daarna een makkelijke maaltijd bereid, 1 pan’s gerecht. Even mooi genieten van de avond en op tijd naar bed.