Vancouver en weer thuis

Door Hans en Marian - 11-06-2018 09:26

De foto’s staan online!

Donderdag vroeg in de middag gearriveerd in Vancouver op onze laatste bestemming van deze vakantie: Burnaby Cariboo RV Park and Campground in Vancouver. Hier hebben we de camper van binnen schoongemaakt en de koffers ingepakt. We hadden nog tijd over zijn naar een winkelcentrum gelopen om de laatste souvenirs te kopen. Wel een groot contrast zo in de stad vergeleken met de natuur van de afgelopen weken. Terug op het RV park (iedereen staat hier op het asfalt) direct de camper in want het begon te regenen en dit duurde tot de volgende ochtend.

Vrijdagochtend waren we al om 6.00 uur wakker. Toch de spanning van de reis naar huis. Om 8.00 uur vertrokken we om de camper terug te brengen naar de verhuurder Canadream. Daar waren we om 08.30 uur en na een korte inspectie werden we direct met een shuttle naar het vliegveld gebracht. Daar hebben we dus van 09.30 uur tot 15.45 uur de tijd gevuld met koffie drinken en hangen in stoelen. Het vliegtuig van Air Transat zou om 16.30 de lucht ingaan maar doordat een van de banden langzaam leegliep moest dat wiel vervangen worden. Dit duurde ruim een uur zodat we pas om 18.00 uur vertrokken. Tot de landing op Schiphol alles bij elkaar ruim 10 uur in het vliegtuig gezeten.

We waren dus uiteindelijk zaterdag om 14.00 uur weer thuis en kijken terug op een zeer mooie vakantie. We hebben genoten van de overdonderende natuur en de ontmoetingen met mensen van diverse nationaliteiten en verschillende achtergronden.

Voor volgend jaar gaan we nieuwe plannen maken. Er staat nog niets vast maar de ideeën zijn er al. Noordwest Amerika van Seattle naar Denver om de parken daar te bezoeken.

In ieder geval bedankt voor het lezen en jullie reacties. vonden we heel leuk. Wie weet tot volgend jaar.