Dag 2: Denver-Estes Park (camper ophalen)

Door Bart en Lonneke - 05-06-2018 05:38

Vandaag werden we om 13:45u opgehaald door een taxi die ons naar het verhuurstation van Cruise America in Denver bracht, waar wij om 14:30u een afspraak hadden om de camper op te halen. Na wat papieren ondertekend te hebben, een korte uitleg over hoe de camper werkt en een visuele inspectie van de camper konden we de weg op. Eerst controleerden we zelf nog even of de keukeninvetaris klopte. We misten nog wel een aantal dingen, maar de ontbrekende spullen werden vervolgens helemaal nieuw in de verpakking meegegeven. De Cruise America campers zijn echt van die rijdende reclamezuilen met een hele grote foto van een Amerikaans nationaal park erop. Persoonlijk vind ik het er wel gezellig uitzien. Wij hebben Arches National Park erop staan. De eerste rit was naar de Walmart, waar we nogal een waslijst aan boodschappen te halen hadden. Naast boodschappen als etenswaren en schoonmaakmiddelen moesten we ook autostoeltjes,   een kinderstoel, campingstoeltjes, een barbecue, luiers, shampoo enz. hebben. De Walmart is heel groot en het duurde gigantisch lang voordat we klaar waren met onze 3 karren(!) boodschappen, dus besloten we even wat eten te halen bij de Mac die in de Walmart zit en snel in de camper op te eten. Inmiddels was het donker toen we richting Estes Park, Colorado reden. Het rijden in een camper is heel eenvoudig en voelde al snel vertrouwt aan en de kinderen sliepen heerlijk in hun nieuwe autostoeltjes. Onze eerste camping is een KOA met full-hookup. Het was pikdonker toen we daar aankwamen en er was niemand meer bij de receptie. Wel lag er een brief aan mij gericht met de mededeling dat we site 14 hadden. Het is een plek waar je de camper achteruit in moet steken. Ik zag in dat pikke donker werkelijk geen ene reet in m’n spiegels, maar door de aanwijzingen van Lonneke is het toch helemaal goed gekomen. Toen even snel met een zaklamp in m’n mond de elektriciteit en het water aangesloten. Daarna hebben we snel de bedden opgemaakt en zijn we gaan slapen. De camper inruimen doen we de volgende dag wel.

Gisela 08-06-2018 22:45 {{button-51785}}

Hahahaha... leuk stuk! Leest lekker weg en heb hardop gelachen bij het inparkeer stukje 😂😂

Nathalie 22-03-2019 20:35 {{button-56108}}

Hoi! Wat een onwijs leuk reisverslag!! Wij gaan ook met 2 kleine kinderen met de camper naar bijna dezelfde gebieden. Dankzij jullie verslagen en foto's kunnen we nu bijna niet meer wachten!! Groetjes Nathalie

Bart en Lonneke 22-03-2019 22:14 {{button-56111}}

Hoi Nathalie, het gaat sowieso een fantastisch mooie reis worden die je gaat maken en ook de kinderen zullen er met volle teugen van genieten. Wij vonden het zo’n groot succes dat we dit jaar weer met de kinderen een camperreis gaan maken. Dit keer een rondje vanuit Phoenix. Heel veel plezier daar! Maar dat gaat zeker lukken.