Vrijdag 29 juni 2018 dag 24 & Zaterdag 30 juni 2018 dag 25

Door Chinder on Tour - 01-07-2018 00:27

Om zeven uur ging de wekker. We moeten gaan inpakken maar eerst eten. We hadden gisterenavond al een begin gemaakt met de koffers inpakken dus waren we eigenlijk snel klaar. We konden de pas voor de parken aan een ander stel, die op het RV park staan, verkopen. We hebben ze ook nog wat andere spullen gegeven die we toch niet mee konden nemen. Om 10:30 vertrokken richting Fraserway om de camper in te leveren. Net voor we de camper afleveren nog even vol tanken. Auw, de duurste liter van de hele vakantie, $1,60 omgerekend €1,04. Ach ja. Dan de camper afleveren. We hebben de problemen die we onderweg hadden, de levelers, de afvoer die kapot was waardoor de slide out eigenlijk niet helemaal meer uit kon, wat we met een nood oplossing wel deden en het lekkende raam voorin de cabine opgenoemd. We werden bij de manager van het filiaal geroepen en er werd een oplossing aangeboden. Al met al is alles goed en met tevredenheid afgehandeld. Dan wachten op de shuttledienst die ons naar het vliegveld brengt. We waren veel te vroeg op het vliegveld dus moesten we een paar uur wachten. Wat duurt dat lang. Om 17:30 richting check-in. Daarna door de douane. Ook geen problemen en nu wachten tot we boarden kunnen. Om 20:30 uur werden we gehaald om het vliegtuig in te gaan. Om 21:14 vertrokken we weer in een lange vlucht naar London Heathrow. Om 14:37 plaatselijke tijd geland, het is inmiddels al zaterdag 30 juni 2018 dag 25, en hop naar de volgende vlucht naar Amsterdam. Die vertrekt ook mooi op tijd. Stip om 18:30 uur landde we op Amsterdam. We werden weer mooi door een gastvrouw richting de douane en koffers oppikpunt gebracht doordat we een rolstoel meehadden. Shit, wil ik Nils bellen maar mijn telefoon kwijt. Nee toch, in het vliegtuig laten liggen. Snel terug en wat een mazzel hij statt er nog met de vertrekkende passagiers er al in. Maar ze vinden hem snel en kan ik weer terug naar de kofferband. Als we de koffers hebben en bij vertrekhal naar buiten komen komt Nils al aan rijden. Die rijdt maar even. Eerst naar Moeders om die thuis te brengen, daarna Tante Charlotte thuis gebracht en nu wij snel naar huis. Auto leegruimen en de rest komt morgen wel. De buurman komt nog snel even goedendag zeggen en na een pilsje gaan we slapen. Kijken hoe dat vannacht gaat. Welterusten. Oja, toch nog ff een biertje, we hebben geen wijn in huis.

Gerda en San 01-07-2018 00:44 {{button-52709}}

Ook da wijntje heb ik je aangeboden, maar na 3 1/2 week gewoon eigenwijs: "da hebbe we zelf wel" gewoon gaan slapen met DA ZIEN WE MORGEN WEL WEER.
Ma Witte & tante Charlotte bedankt dat jullie zo goed op onze buren hebben gepast.

Gerard en Stella 01-07-2018 01:28 {{button-52710}}

Mooi dat jullie weer heelhuids thuis gekomen zijn. Mam heeft genoten en vond het te snel omgegaan zei ze vanavond, dus goed teken.
Heerlijk dat jullie het mooi hebben gehad en nu wacht hier voorlopig zon en genoeg bier wijn enz.
succes met de tijdsbarierre en welterusten. thx voor het meereizenlezen.
groetjes xx

Huub 01-07-2018 16:19 {{button-52729}}

@ Gerda en San, Dank je voor het aanbieden van de wijn maar we hadden net de biertjes open gemaakt. Ze heeft inmiddels al nieuw ingeslagen. :-)