Bijna, bijna, bijna

Door Familie Bosman - 15-07-2018 14:26

Het is lekker warm, bijna te warm om op vakantie te gaan. O nee, we gaan een mooie reis maken, ik was het bijna vergeten....

Na een drukke week met veel werkgedoe. Vooral Vincent heeft het razend druk. Thuis nemen we afscheid van het basisschool tijdperk met een mooie musical en een spetterende feestdag die voor altijd in het geheugen gegrift zal staan. Vandaag bereiden we ons voor op ons vertrek van morgen. Morgen is het eindelijk zover! Om 9 uur worden we opgehaald met de taxibus van Huisman en om 14.00 uur vertrekt ons vliegtuig vanaf Schiphol via Reijkjavik naar Denver Colorado. Het hotel (Best Western Plus) is gebeld voor de instructies over de shuttlebus. Vrijdag hebben we al even contact gehad met Roadbear om de pick-up te regelen. Na even praten mogen we om 7.30 uur de camper ophalen! Dat is een mooie tijd zeg. Vroeg wakker zijn we toch.Vincent en ik gaan de camper samen halen en rijden dan terug naar het hotel om de rest op te pikken. We hebben de eerste dag al behoorlijk uitgestippeld. Eerst langs Boulder om daar de AAA (ANWB) te bezoeken en daar kaarten en informatie te scoren. Vervolgens door naar de Safeway en een outdoorwinkel in het centrum van Boulder. Dan moeten we alle proviand wel binnen hebben en kunnen we door naar Moraine Campground in Rocky Mountains National Park. Dan zetten we de stoeltjes lekker onder de luifel en gaan we met de beentjes omhoog genieten van onze eerste avond...biertje erbij, bbq aan....

Nu even naar vandaag, vanochtend hebben we online ingecheckt en nu zijn we bezig met de laatste dingetjes. Vanmiddag nog een laatste plons in ons tijdelijke zwembad in de tuin en daarna mogen de plantjes van het water genieten. We kijken nog even naar de tour en vanavond de finale van het WK.

Via deze blog houden we het thuisfront, familie en vrienden op te hoogte van onze belevenissen.