Buffalo to Greybull 22 juli (dag 7)

Door Familie Bosman - 26-07-2018 05:43

Om 6 uur word ik wakker. Het waait! Niet zo zuinig ook. Lekker surfwindje, maar helaas geen surfwater in de buurt. We weten dat de reis niet zo lang zal zijn vandaag dus we doen het rustig aan en wachten tot de wind wat gaat liggen. Om 10.30 uur wagen we de stap.

We rijden via de zuidroute doorheen Bighorn national park. Bergachtig gebied met op de toppen de eeuwige sneeuw. In rap tempo stijgen we tot vlak onder de 3000 meter. De camper moet er goed aan trekken. Gelukkig hebben we nog even getankt. Langs de weg worden we gewaarschuwd voor overstekende elanden en herten. Die wil je niet op de wagen hebben, zeker niet wanneer we een dood hert langs de kant van de weg zien liggen. Vrij vroeg komen we in Greybull aan op een spik-en-span camping. Alles nieuw, alles keurig. We staan kaarsrecht op een betonpad en we hebben een mooi terrasje met grill en firering. We plonzen snel in het zwembad en luieren de hele middag.

Morgen naar Yellowstone en dan zijn we weer zelf voorzienend.