Woensdag 5 Sept.

Door Paul en Jerry - 08-09-2018 00:05

Na weer een korte nacht, voor de laatste keer (Jerry) vroeg opgestaan in het Venetian. Vandaag gaan we de camper ophalen en voor ons gevoel, gaat nu de vakantie beginnen. Nog even het gewonnen geld ( - $100,- ) innen, je krijgt nl overal uit de gokkasten vouchers). De koffers hebben we de avond van te voren al ingepakt. Nog even ontbijten bij Denny’s op de Strip, koffers halen en uitchecken. We regelen deze keer een taxi bij Über en dat scheelt ons zo’n $ 25,- met een reguliere. Half 11 zijn we bij het camperverhuur en na grondige uitleg over de do’s en don’ts en grondige inspectie van Mini Winnie, rijden we om 12 uur weg en de eerste stop wordt de Walmart, een enorme supermarkt en slaan flink in. De 1e eindbestemming is Zion National Park. Onderweg een pitstop in St. George, waar we traditiegetrouw een bakkie doen bij Starbucks. We rijden pas om 18.00 uur verder en komen met schemer aan in Zion, snel de camper installeren en nog even een Hollands potje koken. Gekookte aardappelen, sperzieboontjes en een kipfilet met champignons en uitjes en natuurlijk appelmoes😜. Na het eten heerlijk midden in het bos uitbuiken en genieten van de rust en enorme insecten😬. Het is al bijna half 1, dus snel de luiken sluiten.