Dag 6: What happens in Vegas stays in Vegas

Door Elbert, Anouk & Ivey - 15-06-2019 07:24

Zoals de titel al doet vermoeden is dit al het hele verslag.

Nee, ik zal wel vertellen wat er we hebben beleeft. Van morgen schrokken we pas om 7 uur wakker, we hadden uitgeslapen voor ons doen. Na het ochtend ritueel lekker in camper ontbeten want buiten hadden we voor het eerst geen picknicktafel. Om 9 uur gingen we op pad. Poeh wat was het al warm buiten. We moesten door Circus Circus naar the Strip richting de Superdry store. Deze ging pas 10 uur open en aangezien we er al om 9:30 waren eerst maar bij Starbucks een cappaccino gehaald. Om 10:15 uur het winkelcentrum ingegaan en diverse kledingwinkels bezocht, ook de Superdry maar daar konden we niet vinden wat we zochten voor oma. Dan maar door naar andere Superdry die we een dag eerder hadden gezien toen we met camper over the Strip reden. We moesten door Treasurd Island heen en langs the Mirage hotel. We schoten Ceasers Palace in om daar de Nike store te vinden maar liepen natuurlijk de eerste keer het verkeerde gebouw in. Gelukkig zijn de hotels ook niet zo klein dus pas kwartier later de goede ingang gevonden. Dan nog op zoek naar het winkelgedeelte. Nadat gevonden te hebben moest je een winkelstraat door met allerlei diverse winkels want de Nike store zat natuurlijk helemaal achterin. En dit allemaal in het Caesars Palace hotel. De winkelstraat zag eruit of je door het oude Rome liep met oude gevels e beschilderd plafond zodat het leek of je buiten liep. Vlakbij Nike store riep Ivey: Visjes, visjes. En ja hoor daar was een behoorlijk aquarium met diverse mooie vissen, daar moest ze natuurlijk even kijken, ze vond het prachtig. Dan was het tijd om echt Nike store in te gaan, maar niets leuks eigenlijk gevonden. Bij aquarium hebben wij even opa en oma gebeld maar Iveys aandacht ging meer uit naar visjes, dat vonden opa en oma niet zo erg. Bij Cheesecake Factory even gegeten, een paar kleine hamburgertjes, paar kleine wraps en een flatbread met kaas, echt heerlijk gegeten. Op naar uitgang maar eerst nog wat andere winkels bezocht. Eenmaal buiten gingen we de overkant van the Strip naar Superdry winkel. Het was ondertussen al 15 uur (middernacht in NL) dus oma bellen voor kleur en maat deden we maar niet dus hebben wij maar kleur gekozen. Ikzelf vond nog 2 mooie overhemden dus goed geslaagd. We konden weer gerust verder. Langs hotel Paris Las Vegas naar de Miracle Mile shop. Een winkelcentrum met diverse kleding winkels. Daar zijn we geslaagd voor schoentjes voor Ivey, ze kon er hard mee rennen en zaten lekker zei ze. Verder doorlopend kwamen we nog andere winkels tegen en even bekeken maar niets bijzonders gehaald. Buiten liepen we weer verder door langs Hard Rock Café op naar hotel New York, New York. Op de Manhatten brigde en achtbaan na vonden we het niet echt heel bijzonder ondertussen. We waren ondertussen redelijk aan het einde van the Strip en gingen maar in ieder geval terug richting RV park om wat eten te scoren. Maar echt leuk tentje kwamen we niet tegen. Bij Caesars Palace aangekomen was het al 18 uur dus daar maar in gokhallen bij foodcorner een burger en wat kipstukjes gescoord. Nadat we die ophadden gekeken of onze Uberapp het zou doen. Daar stond dat er een pick-up punt was bij Flamingo hotel. Tegenover Caesars Palace. Daarheen gelopen en onze voorkeur Uber en bestemming ingevoerd. Binnen 4 min zou “taxi” aankomen. En jawel daar kwam meneer met opgegeven auto, een Saturn Aura met juiste kenteken. Hij deed zijn raam open en vroeg of ik Elbert was, alles klopte dus. Wij ingestapt en praatje onderweg gemaakt richting RV park. Hij volgde een beetje het wk vrouwenvoetbal en had Italië tegen Jamaica bekeken. Ook zei hij dat dit zijn 2de job was naast normale werk (wat hij eigenlijk deed weet ik niet) het was zijn eerste rit van deze avond. Binnen notime waren we weer terug bij camper. Daar Ivey gedoucht en wij ook maar naar bed. Even relaxen na 17,5 km gelopen te hebben volgens gezondsapp. Nog even verhaal typen en gaan slapen. Morgen gaan we weer weg, op naar Zion National Park. Iets dichter bij NL want gaan tijdsgrens over. I.p.v. 9 uur 8 uur tijdsverschil. We houden jullie op de hoogte.