Dag 24: Dag camper, hallo hotel.

Door Elbert, Anouk & Ivey - 03-07-2019 07:15

De wekker ging om 6:00 uur vanochtend af. Het is vandaag tijd om camper in te leveren. We moeten nog ruim anderhalf uur rijden en camper moet voor 11:00 uur ingeleverd zijn. Dus na douche en ontbijt tijd om laatste dingen in koffer te doen, camper te vegen en de vuilwatertanks te lozen. Om 8:00 uur rijden we weg. Moesten eigenlijk gisteren nog tanken dus dat doen we meteen maar aan het einde van de rit moet hij nog even moeten worden afgetankt. De laatste rit loopt voorspoedig en komen iets over 10:00 uur aan. Daar alle koffers, autostoel en kinderwagen eruit en inleveren. We hadden nog wat spullen over die we zonde vonden om weg te gooien, dus op plank gelegd voor mogelijke andere huurders. We hadden nog wat commentaarpuntjes doorgegeven en vulden laatste papieren in. Alles was wat hun betreft oké. We zouden naar hotel worden gebracht alleen deze zou pas tussen 11:30 en 12:30 vertrekken. Nog ruim een uurtje rondhangen dus. In gesprek geraakt met Duitsers en Belgen die net gingen beginnen. De Belgen namen zo goed als alle spullen mee die wij op plank hadden gelegd, alleen zwemluiers bleven liggen. (wij hadden er nog 5 uitgehaald voor Ivey). Om 11:45 werden we eindelijk weggebracht samen met anderen. 2 mensen werden naar het metrostation gebracht. 2 op het vliegveld, daarna werden er 3 nieuwe opgepikt voordat wij werden afgezet bij ons hotel. Een ruime kamer met bad!!!  Heerlijk, daar gaan we zeker nog gebruik van maken. Maar eerst Ivey haar middagslaapje, in grote bed gelegd met kussens om haar heen zodat ze niet uit bed valt. Ze viel meteen in slaap. Wij wat gerelaxed en ik zelf heb ook wat tijd gemist. Om 15:30 uur weer wakker om even op te frissen en naar Chinatown te lopen. Gelukkig veel heuvel af. Daar stonden we bij poort naar Chinatown, even wat foto’s en er doorheen gelopen. Heel veel prulwerkwinkels, net Ali express. Snel doorheen gewandeld totdat we in Italiaanse wijk kwamen. In klein winkeltje waar ze alleen Italiaanse producten verkochten wat drinken gehaald en verder gegaan. Ondertussen vlakbij water gekomen dus op naar pier 39. Anouk spotte de Golden Gate brug van afstand en ik zag Alcatraz al liggen. Maar wat een gezelligheid op de pier, allemaal winkels en restaurantjes. Het was ondertussen alweer 18 uur dus restaurantje opgezocht en heerlijk gegeten. Na eten zijn we als toetje een pannenkoek met Nutella gaan halen, heerlijk. Het was alweer laat dus Uber besteld die ons naar hotel bracht. In lokale supermarkt nog even fles drinken gehaald voor op kamer. Ivey snel in bad gedaan en op grote bed gelegd met kussens om haar heen. Wij heerlijk gerelaxed en gekeken hoe laat we morgen moeten vertrekken voor onze Alcatraz bezoek. We moeten om 8:15 uur melden op pier 33, dus bij tijds op staan. Nog 2 volle dagen hier genieten, wat we zeker gaan doen.