Dag 26: Independence Day

Door Elbert, Anouk & Ivey - 05-07-2019 08:21

Vandaag lekker uitgeslapen, na wakker worden ff met z’n 3-en geralaxed op bed. Om 8:45 uur opgestaan. Na douchen en aankleden zijn we direct naar cable car gegaan die begint/eindigt naast hotel. Wat een leuke rit zo half uithangend uit zo’n trammetje. Wij zaten achterin waar 1 van 2 bestuurders bezig was met remmen voertuig. Hij vertelde leuk over de stad en wees wat mooie punten onderweg aan. Vlakbij eindpunt vroegen we aan hem of hij leuk ontbijttentje wist. Dat wist hij wel en liep zelfs even mee met ons om deze te wijzen. Daar lekker ontbeten en daarna doorgelopen naar begin van de pieren die daar beginnen. Net voor pier 1 was leuk speeltuintje dus Ivey heerlijk haar gang laten gaan met andere kinderen. Ze was heerlijk aan het klimmen en aan het glijden. Na een half uur zijn we verder gaan lopen de pieren af. We hebben zo een flinke tippel gemaakt langs alle pieren. Op laatst een tentje opgezocht voor lunch, want het was ondertussen alweer 13 uur. Na lunch zijn we terug gegaan naar hotel voor Ivey d’r middagslaapje. Gelukkig lang geslapen want vanavond wordt het vrij laat. 16:30 uur werd ze wakker en zijn we weer richting water gelopen. We kwamen bij het Maritime museum uit waar een soort tribune aanwezig was. Heel wat mensen zaten er al voor komende vuurwerk. Ook stond er al een bandje op te treden maar wij liepen wat verder om wat te gaan eten. We kwamen weer bij pier 39 uit en moesten zo’n 15 min wachten bij restaurant voor vrije tafel. Maar wat hebben we heerlijk gegeten. Toen we wegliepen stond er al een rij voor restaurant met wachttijd van 45 min!!!! Ook bij andere restaurants stonden flinke rijen dus gelukkig waren wij op tijd geweest. We liepen weer terug naar Maritime museum en hebben onderweg nog een vest voor Anouk gekocht en en dikke fleecedeken voor Ivey. Het was ondertussen flink afgekoeld. Bij museum hebben we plekje op tribune kunnen bemachtigen. Het was pas 20 uur maar zat goed vol al. Het vuurwerk zal beginnen om 21:30 uur. Het was naast koud ook beetje mistig maar dat kon pret niet drukken daar. Onder genot van bandje die goede muziek speelde en praatje met mensen vloog tijd voorbij. Ivey heeft lekker in dekentje tekenfilmpjes zitten kijken. Maar toen het 21:30 uur was begon het vuurwerk. Helaas door de mist konden we niet alles zien maar je zag de hemel wel alle kleuren van de regenboog oplichten. Na 20 min zijn we weggegaan want het was zo druk dat we mensen voor wilde zijn om vast uber te bestellen. Helaas dachten meer mensen er zo over. Pas na 10 min hadden we onze taxi naar het hotel. Een prima vent met enorm leuk gesprek. Het was weer een topavond. Bij hotel meteen Ivey op bed gelegd en wij liggen nu ook. Morgenochtend eerst uitslapen, koffers inruimen en dan uitchecken om naar vliegveld te gaan. De vakantie zit er helaas bijna echt op. We maken er nog leuke ochtend van. Tot snel allemaal

Oma en opa 05-07-2019 08:29 {{button-58068}}

Ja die 4 weken zijn bijna voorbij maar die mooie herinneringen blijven van zo mooie reis .En onze ivey heeft het super goed gedaan heel erg knap .En dan nog zo mooi vuurwerk jammer dat het zo koud was.Ook erg leuk dat alle mensen die jullie tegenkomen zo veel willen vertellen. Slaap lekker en morgen nog eerst even relaxen en dan op naar Nederland xx

Birgitta 05-07-2019 09:28 {{button-58069}}

Jullie hebben een prachtige reis gemaakt, bedankt voor alle verhalen....

oma Loes 05-07-2019 09:38 {{button-58070}}

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. En nu zit het er weer op. Rustig aan alles inpakken en nog wat nagenieten. Ja inderdaad bedankt voor alle verhalen. Dat heb je toch maar trouw iedere dag geschreven.
Ik hoop jullie weer gauw te zien en benieuwd naar je andere foto's en verhalen.
Knuffel voor jullie alle drie en heel gauw tot ziens.
Loes

San & Tas 05-07-2019 10:52 {{button-58071}}

Mooie reis hebben jullie gehad. Goede terugreis en we kletsen snel bij. X

Bertha 05-07-2019 17:00 {{button-58073}}

Goeiemorgen Elbert, Anouk en Ivey

Wat zijn die weken snel gegaan. ik heb genoten van jullie verhalen en foto's.
Hele goede terug reis en tot snel. xxx

Nicole 05-07-2019 20:19 {{button-58075}}

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt! Iets om nooit meer te vergeten. Fijn dat het met Ivey ook zo goed ging, knap hoor.
Goede, veilige reis terug! Xx

Angela 05-07-2019 21:27 {{button-58076}}

Goedemorgen voor jullie.
Wat hebben wij genoten van jullie mooie verhalen iedere dag. Wat is (gelukkig) de tijd toch snel gegaan.
Nu met alle mooie ervaringen weer richting huis. Tot gauw xxx