Einde van een fantastische roadtrip

Door Ilse en Gerd - 28-05-2019 23:10

Dag 18

vandaag moeten we 330 km rijden naar Wells Gray. We zijn nog maar een goed half uur op weg als er ineens naast ons op de weg weer een zwarte beer ,druk bezig is met zijn ontbijt. Vol op de rem! Zo dicht hebben we er nog geen gezien. Dit is beer nr 6! De rest van de dag is het rustig genieten van het veranderende landschap.

Morgen is Gerd jarig , dus ... wijnt

Dag 19

we starten de dag met ontbijt op bed voor Gerd, (pannekoeken) en we gaan de watervallen van Wells Gray bezoeken.

de eerste is Dawson Falls, deze is 103 m breed en echt heel mooi! De rivier is hier ook heel wild. We rijden door naar nr 2 : Helmcken Falls, deze is niet zo breed maar wel 141 m hoog. Helemaal anders maar eveneens  spectaculair. Op de terugweg stoppen we bij nr 3: Saphats Falls , die meer in een canyon gelegen is. Prachtige omgeving en vergezichten.we kijken onze ogen uit. Gerd trakteert voor hare verjaardag dus we sluiten de dag af met een etentje bij de plaatselijke grill. Heel lekker!

Dag 20

er staat bijna 400km op het programma. We stoppen af en toe om te genieten van de uitzichten en omgeving. Het landschap verandert hier voortdurend. We arriveren rond 6u in Nairn Falls en we hebben hier een prachtige spot op de camping. Vlak naast de wilde rivier. Ongelooflijk mooi! We genieten nog van onze maaltijd buiten , zicht op de rivier. relaxen nog even aan het kampvuur.

Dag 21

korte rit tot in Whistler. Gerd gaat de peak to peak gondola doen, ilse gaat op souvenir jacht.

gerd spot nog net een zwarte beer als ze in de lift zit.

van hier gaan we naar Squamish waar we onze laatste nacht in de camper doorbrengen. Valies maken, camper poetsen en op tijd naar bed, het wordt een vroege ochtend.

Dag 22

om 5u20 opgestaan. Laatste 90km naar drop off. Alles verloopt vlot (gelukkig) we zijn dan ook meer dan goed op tijd op de luchthaven en kunnen nu rustig onze blog bijwerken en wachten op onze vlucht naar huis.

Het was een prachtige reis, van elke moment genoten!

Sabine 29-05-2019 07:58 {{button-57131}}

Spijtig . Maar aan alle mooie liedjes komt een einde. Maar ad verslagen en de foto's te zienhébben jullie een onvergetelijke reis gehad denk ik
Dit nemen ze u niet meer af. Een veilige terugreis. Groetjes , Sabine

Chris Van Olmen 29-05-2019 11:08 {{button-57137}}

Een prachtige , ongelooflijk mooie trip!! Om dit samen met je beste maatje te kunnen doen is "top". Warme herrineringen waar jullie later samen nog veel kunnen over napraten😊 Een veilige reis back home, en bedankt dames voor de reisverslagen en mooie foto's 👍😘

Gerd 29-05-2019 12:24 {{button-57140}}

Bedankt, was idd een geweldige vakantie 👍👍😘😘

Diane 29-05-2019 21:21 {{button-57150}}

2 knappe vriendinnen in een prachtig deel van de wereld in een ongelooflijk ongerepte natuur. Dat moet de MAX geweest zijn. Ik denk dat jullie je terug 18 jaar gevoeld hebben. Prachtige beelden ! Iets om je leven lang te koesteren. TOP. Fantastisch dat jullie dat aangedurfd hebben !

Gerd 29-05-2019 22:48 {{button-57151}}

Het was idd de max Diane, om nooit te vergeten. 😍😍