Dag 24

Door van den Brug - 10-07-2019 12:03

8 juli

Vandaag gaan we dus naar huis en hebben we een lange dag voor de boeg
Om 7.00 uur vertrekken we richting de veerboot die ons naar Vancouver zal brengen waar we de Camper weer in kunnen leveren
Helaas bij de laatste afslag van de snelweg laat ons de Garmin in de steek en rijden we toch nog verkeerd de afrit af en moeten we 12 km omrijden om toch nog weer op de juiste weg te komen
Aangekomen bij CruisCanada konden wij de camer achter op het terein neerzetten en moesten we daar bij de camper blijven staan voor de eind connntrolle
De medewerker liep zijn gebruikelijke rondje om de camper en keurde alles goed waarop wij hem nog hebben verwezen naar de mankementen die wij onderweg waren tegengekomen o.a. gaspit die los zat en de aansluiting van het water aan de buitenkant die veel te ruim was waardoor er zonder tape geen slang gemonteerd kon worden  Over de  rest hebben we het maar niet gehad aangezien deze man het nogal druk had en snel weer verder wilde.
Wij kregen onze papieren en konden hiermee naar de afhandeling waar we zonder moeite onze borg en de kosten voor de tape retour kregen en er werd ons gevraagd of hij nog een taxi voor ons moest regelen
Na ongeveer een klein half uur wachten stond er dan ook een taxi voor ons klaar die ons naar het vliegveld heeft gebracht waar we ons dan dan nog een paar uur moesten vermaken aangezien het vliegtuig pas om 16.35 plaatselijke tijd zou vertrekken
Om 10.45 plaatelijke tijd (Schiphol) zijn we geland en hebben we de rest van de reis met de trein aanvaard waardoor we rond 14.45 in Enschede aankwamen waar dan weer Rob stond te wachten om on naar huis te brengen

Langs deze weg wil ik Tioga-tours bedanken voor deze fantastische door hun georganiseerde reis die ons door een mooi deel van Canada heeft gevoerd en mijn vrouw die het voorgaande verslag heeft gemaakt en kunnen we terug kijken op een mooie vakantie