15 maart

Door Hennie - 15-03-2020 23:30

Vanochtend al voor het ontbijt hebben we gefacetimed/geskypt met het thuisfront. En daar het eea vernomen over Corona in Nederland.

Op weg gegaan en regenachtig weer gehad, zelfs een hoosbui net voor Amarillo. We wilden in Amarillo naar de Cadillac ranch. De grond was daar echter zo doorweekt en modderig, dat we niet dichtbij de Cadillacs konden komen, jammer. Hennie heeft vanaf een afstand foto's gemaakt. Na Amarillo hadden we een tijdszone, waardoor we een uur erbij kregen. De route van vandaag was vrij vlak en soms eentonig met weer lange rechte wegen. Wel hebben we al 1386 mijl (2230 km) gereden. De temperatuur gaat al iets omhoog, ca. 9 gr.

Doorgereden naar de volgende camping in Tucumcari in de staat New Mexico. Daar kregen we even later een mail van Tioga, dat onze vlucht terug op 8 april gewijzigd is. We moeten nu de camper al op 7 april inleveren, slapen 's-nachts in een hotel nabij het vliegveld in San Francisco en vliegen de volgende ochtend om 7.30 uur naar New York en vervolgens om 17.40 uur plaatselijke tijd naar Amsterdam, aankomst op 9 april om 07.15 uur op Schiphol. We moesten aangeven of we hiermee akkoord gaan en hebben dit maar geaccepteerd.