Van Moran naar Salt Lake City

Door Frits en Marijke Bergen - 16-06-2022 00:15

Woensdag 15 juni 2022

Gisteren ( dinsdag 14 juni ) hebben we niet veel gedaan. We hebben Jackson Hole bezocht. Het was best wel koud en dat kon ook niet anders omdat het ‘s nachts wat gesneeuwd en gevroren had en er stond een koude wind. We zijn er toch maar even op uit gegaan. Van foto’s maken kwam niets. Bewolkt etc.

Tijdje in Jackson Hole vertoeft en weer ri. auto gegaan. Op naar Togwotee Mountain Lodge.

We hebben hier ‘s avonds een vorkje geprikt. De kachel had Frits al aan gezet want het was niet al te warm in de kamer.

Woensdagochtend waren we al op tijd wakker. Het was tijd om naar Salt Lake City ( 520 km ) te gaan voor onze laatste overnachting voordat we de 16e naar Amsterdam vliegen en vrijdagochtend aankomen. We worden opgehaald door Rob want we vieren zaterdag zijn verjaardag.

Vanavond worden de koffers weer goed ingepakt zodat alles er weer in past. Haha.

We vliegen morgen om 14.35 uur zoals het nu lijkt. Om de een of andere reden konden we niet inchecken en dan willen ze tijd besparen bij de balies. We zorgen wel dat we er op tijd zijn.

Helaas zit onze vakantie erop. Dit is ook mijn laatste verslag van deze vakantie. We hebben veel gezien en gedaan en meegemaakt. De kilometer stand is geworden 7350 km. Aardig wat gereden. In totaal hebben we 9 Staten bezocht  Nevada, Arizona, Utah, Colorado, Nebraska, Wyoming, Montana, Idaho, South Dakota.

Hierbij willen we jullie ook bedanken voor de mooie berichten die geschreven zijn. Was fijn om iets te lezen of te horen van het thuisfront. Bij deze ontzettend bedankt. 😘❤️