Naar huis

Door Familie Loos - 01-07-2022 00:12

30 juni
Vanmorgen “uitgeslapen” onze koffers in orde gemaakt en 10 uur naar de lobby om uit te checken. We konden onze koffers daar achterlaten. De koffers halen we op als we naar vliegveld gaan.
We zijn naar Cora gelopen om te ontbijten. Was weer heerlijk. Een straat verder zit een Starbucks en om onze traditie voort te zetten voor de laatste keer zijn we daar naar toe gelopen voor een cappuccino.
Om half twee bestellen we een Uber. Het is nu 11.30 uur.
We hebben tot kwart voor 1 in het park in de zon gezeten. Daarna nog even terug naar de Starbucks, plassen, cappuccino en naar het hotel de bagage ophalen. Bij het hotel hebben we een Uber besteld en om 14.10 uur stonden we in de rij op het vliegveld om onze bagage af te geven. Intussen was het net gaan regenen. We waren 14.45 er doorheen. Daarna door de douane, waar vriendelijk werd verzocht een mondkapje te dragen. Al met al is het allemaal snel gegaan en om 15.15 uur zaten we bij Upper Crust op het vliegveld in Edmonton een broodje te eten. Ik vroeg een koffie. De kleinste beker. Kon niet ze hadden 1 maat en dat was gelijk de halve liter beker. Nou lust ik koffie, maar dit is iets te veel van het goede. Straks even een rondje lopen voorzover dat lukt, want het is niet groot hier. Om 16.30 uur kunnen we naar de gate. Tot die tijd hebben we bij Café Sorrentino gezeten met uitzicht op het vliegtuig waarmee we naar Nederland vliegen.

Conny van Rijn 01-07-2022 08:10 {{button-63418}}

Ik zal de stukjes en foto's missen. Dit behoorde inmiddels tot het ochtendritueel! Ik hoop dat jullie ondanks de regen en het feit dat jullie een halve meter zijn gekrompen een heerlijke vakantie hebben gehad.

Suzanne 01-07-2022 08:24 {{button-63422}}

Wat een feest was het om iedere ochtend jullie berichten te lezen en fotos te zien. Bedankt voor het delen van jullie supervakantie!! Een ding... of liever dier mis ik: geen beren gezien?