Zaterdag 4 juni, vancouver

Door Goud - 04-06-2022 19:17

Gisterenochtend relaxed begonnen, laatste dingetjes gedaan , michel kwam nog een bakkie doen, richard wenste ons nog een fijne reis en daarna naar Schiphol. Onderweg niet druk , auto geparkeerd op P3 en daarna met de bus naar vertrekhal, koffers inchecken ging voorspoedig en we dachten huh hoezo al dat gedoe over de drukte.

Maar toen we vroegen waar we heen moesten  voor de paspoortcontrole verwezen ze ons naar het einde van de hal daar was het begin van een ruim 2 km lange wachtrij. Kortom de Efteling maar dan zonder attractie, heeft ongeveer anderhalf uur geduurd, paspoortcontrole zelf stelde niet veel voor en toen waren erdoor.

Bij het boarden werd As eruit gepikt, speciale controle maar gelukkig mocht ze mee...., eenmaal aan boord half uurtje vertraging voor laatste koffers en passagiers.
Vlucht duurde ruim 9 uur, en 4 films later zijn we geland.

Onderweg over ijsbergen en bevroren zee/ meren gevlogen.

Bij aankomst moesten we weer een digitaal formulier invullen (naast arrivecan, eta en alle andere formulieren ) maar gelukkig ging het daarna snel. Geen lastige vragen , paspoort laten zien was voldoende.

Onze bagage hadden we vroeg ingeleverd op Schiphol en dat betekende dat het als laatste op de band stond.

Taxi genomen naar ons hotel, en na een heerllijke douche paar biertjes in de bar gedronken en toen naar de kamer. Probeerden nog wakker te blijven maar viel al snel in slaap.

Vanmorgen lekker ontbeten en straks camper ophalen. Vanmiddag rijden we naar een camping bij de  Capinalo Bridge en morgen naar vancouver island.

weer is bewolkt met af en toe een spatje regen.