Dinsdag 7 juni

Door Goud - 07-06-2022 21:29

Ha allemaal, op zaterdag onze camper opgehaald, na een korte uitleg van de nedrlandse Wendy, wiens hele levensverhaal gehoord hebben, kregen we de camper mee. Drie sleds zo waar, met achterin een groot bed.

eerste camping was rv park Campinalo,gelukkig hadden we detom tom bij ons en een goede uitleg van een plaatselijke meneer omdat ze met de weg bezig waren.

Winkelcentrum was op loopafstand en zodra we uitgepakt hadden zijn we daar naar toe gelopen , pizza en sushi, weggespoeld met een lokaal biertje , kon slechter.

Weer was regenachtig en na goede nacht in de ochtend eerst boodschappen gedaan bij de Walmarten daarnanaar de pont gereden bij Horse shoebay, en zowaar zonder reservering een plekje voor de veerboot van tien over half elf. Gelukkig geen plan b of c nodig.

Rustige overtocht,en na twee uur varen in Nainamo aangekomen en daar op ons gemakje naar een provinciaal park gereden , Lake Cowichan river provincial park.Heerlijk rustig, en het avondeten had ik toch nog last van de jet lag,rond 10 uur al naar bed. Wel de firepit aangehad, maar heb we een bijl bij de buurman moeten lenen.

Op maandag zijn we na een goed ontbijt via port Renfrew naar het volgende bc park gereden ,Juan de Fuca.de weg erna toe was een beetje smal , halverweg kwamen we een truck met oplegger gevuld met boodstammen tegen wat niet paste, hij moest een paar honderd meter achteruit, een beetje als op de televiesieserie . Dico onderweg nog gebeld en gefeliciteerd met zijn verjaardag.

gelukkig ging het goed.

Op de camping een trail gelopen naar het strand ,aan de overkant zagen we de kusi van Amerika, oplypic Park. Alleen een slangetje gezien..

In de avond heeft As weer een lekker maaltje klaar gemaakt en na een paar uur bij het vuur gezeten te hebben zijn we naar bed gegaan.

Vandaag op pad naar goldstream provincial park in de buurt van Victoria waar we morgen naar toe gaan , we blijven daar twee nachten als er plek is. Wifi is een ramp hier, we zitten bij een sportschool in Sooke , tot snel. Mooie filmpjes van Maas gezien , llief hoor.