Reisverslagen

Hier vind je reisverslagen van reizigers die je voor gingen. Zo kun je eenvoudig inspiratie en ideeën opdoen van andere Amerika en Canada reizigers.

My trip to the sunshine state Laatste bericht op 23 jul. 2016 17:11:41

Morgen is het zo ver! Vanaf Amsterdam vlieg ik naar Miami. Op mijn eerste dag zal vooral het ontspannen en ontdekken van Miami Beach centraal staan. In Miami zal ik op zondag ook mijn vriendin en reisgenote uit Italië ontmoeten. De reden voor de reis is het bezoeken van de conferentie International Stress and Behavior die in Miami Beach zal plaatsvinden. Naast het bezoeken van het congres staat ook het ontdekken van Zuid-Florida centraal. Op het

Droomreis T & C Laatste bericht op 3 jun. 2016 13:34:36

Onze laatste dag Miami is begonnen. :-( we zetten geen wekker en doen alles op het gemakje. We ontbijten super lekker en uitgebreid in het hotel. Daarna gaan we naar het strand. Er loopt een man mee die je bed goed zet, de parasol uitklapt, een laken op je bed legt en ...

Johan en Trees naar Florida Laatste bericht op 30 mrt. 2016 05:53:18

Vandaag zijn we geeindigd in Napels. Vreemde stad aan de Golf van Mexico, maar duidelijk met veel geld. Men heeft hier bv ook een Fifth Avenue met veel dure winkels en restaurants. Na veel zoeken uiteindelijk in de Mangroves Cafe toch iets prijselijks gevonden. De bedie...

Familie Pennings naar Amerika Oostkust aug 2015 Laatste bericht door Henk-Jan Pennings op 27 aug. 2015 18:38:03

Dag 17: Naples --> Miami Vandaag moeten we weer vroeg uit de veren. We gaan vandaag de laatste kilometers rijden naar Miami. Het eerste gedeelte rijden we door de Everglades. En erna een stuk Miami in om de camper terug te brengen. We moesten de camper om 11u i...

Ter Bergen in Florida Laatste bericht door Iris Struijs op 25 jul. 2015 11:02:45

vanochtend de koffers ingepakt en uitgecheckt. Ons laatste Ihop ontbijtje gehad. Gaan we zeker missen. Maar daardoor komen we wel kilo's zwaarder terug. Vanochtend had ik bijvoorbeeld de 2x2x2 dat is een ei met twee hele dooiers (sunny Side up), pancakes, toast en 2...

Familie Langen in Amerika 2015 Laatste bericht door Margreet Langen op 15 aug. 2015 11:24:37

15 augustus 2015 Back home Lieve allemaal. Dit is ons laatste bericht op de site van onze vakantie in Amerika. Na een lange reis goed thuisgekomen. Op donderdag 13 augustus hadden we het plan om op tijd naar het vliegveld te gaan in Fort Lauderdale. Dan hier de kof...

FLORIDA Laatste bericht door K. Pak op 6 aug. 2015 04:29:39

Miami Dag 3. We dachten heerlijk even naar het strand te gaan met onze handdoekjes en parasol, maar heerlijk was het niet. Het was echt te warm… Binnen een uur zijn we weer naar het hotel gegaan en daar beiden in de schaduw gelegen waarbij we vaak even afkoel...

Cowboys, Mansions & Beaches Laatste bericht door Dick&Mieke&Michiel op 12 sep. 2015 04:19:08

Alweer de laatste dag vandaag,  vandaag weer 3,5 uur gereden naar het zuiden van  Florida.  Bij aankomst hotel ff naar 't strand gelopen maar daar was niet zoveel te doen. Ook geen  restaurantjes zoals wij geweest die zijn...  Later taxi ...