Op weg...

Door Cleem Lan en Sebas - 05-09-2008 07:48

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van ons.

We zijn de afgelopen 2 dagen bij Bob en Colleen geweest in San Jose. Bob heeft ons van het vliegveld gehaald. Op zich was dit niet verkeerd, Sebas kon zo een beetje bijkomen en wij ook zonder dat we meteen op pad moesten.

De eerste avond hebben we gebarbequed, omdat we een behoorlijk jetlag hadden hebben we het niet laat gemaakt. Sebas moest uiteraard ook wennen aan zijn nieuwe ritme dus die was de eerste nacht 3 keer wakker.

De volgende dag hebben we alvast de boodschappen gehaald voor in onze camper, dat hoefden we vandaag dus niet meer te doen. 's Avonds zijn we mee geweest met Bob naar zijn squaredance club, mensen die in een groep van 8 dansen op aanwijzigingen van de caller. Er werd verteld wie wij waren en we werden officieel welkom geheten en tja we konden er niet onderuit om een dansje mee te doen. Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond, want dit zijn dingen die je normaal gesproken niet meekrijgt.

De 2e nacht ging al een stuk beter met Sebas, hij was 1 keer wakker, heeft wat gedronken en is toen weer gaan slapen lekker tussen ons in.

Na een heerlijk ontbijt zijn we vertrokken naar Road Bear waar we onze RV zouden ophalen. Het was echt bloed heet, bijna 40 graden. Na alle formaliteiten konden we dan eindelijk op pad, en ook al was het gezellig bij Bob en Colleen, we vonden het fijn om weer met zijn drietjes te zijn. Onderweg naar San Francisco zijn we gestopt bij een klein strandje, waar behoorlijk golven waren en veel surfers. We hebben er even lekker uitgewaaid en Sebas heeft heerlijk geslapen bij Cleem in de draagzak. Daarna nog bij Denny's wat gegeten en verder gereden naar Marin RV park waar we vanacht slapen. Uiteraard hebben we voor we de Golden Gate Bridge overgingen nog een paar fotootjes genomen.

We staan nu dus vlakbij San Francisco en zitten lekker tv te kijken, morgen gaan we San Francisco in en daarna verder naar Point Reyes.