Lake havasu city, Joshua tree en LA

Door Rianne - 19-04-2012 06:08 Gisteren zijn we vroeg vertrokken richting lake havasu city. Toen we daar aankwamen konden we onze vestjes gelijk uitdoen, het was 30 graden! Na het inchecken zijn we langs de kade bij lake havasu gelopen richting de londen bridge. We kregen een beetje een costa brava gevoel met het strand, palmboompjes en luxe boten. We wilden over de londen bridge lopen, maar we werden aangevallen door een zwerm bijen. Mariska is hierbij gestoken, maar gelukkig is de pijn alweer over. Na dit incident hebben we een verfrissende duik in het zwembad genomen. Vanochtend zijn we vroeg richting joshua tree park vertrokken. Hierbij kregen we het benauwd toen het lampje van de benzine tank begon te branden en we juist net hadden ernomen dat we nog 52 mijlen (ong 80 km) door de woestijn moesten. Uiteindelijk nog net op tijd een benzine station weten te bereiken. Onderweg hadden we nog wel een vos gespot! Vervolgens zijn we door Joshua Tree Park gereden en verschillende uitzichtspunten aangedaan. Vervolgens zijn we doorgereden naar Los Angeles waar we helaas veel in de file hebben gestaan. Vroeg naar bed vanavond want morgen worden we al vroeg opgehaald voor de tour door Los Angeles!

Saskia 19-04-2012 06:50 {{button-4986}}

Hi ladies!

Al in LA, wat gaat de reis toch snel! Het binnenland met de natuurparken alweer verruild voor de kust! Geniet nog even van jullie laatste dagen in LA en op highway 1, en voor daarna alvast een fijne terugreis toegewenst!

Groetjes Saskia

jeannette 19-04-2012 08:33 {{button-4987}}

En lekker genieten van de lange tour door. L. A. Have fun!

Mirjam 19-04-2012 15:08 {{button-4992}}

Veilig in de stad aangekomen dus; hier in ieder geval weinig enge beesten en overal tankstations HOERA! Veel plezier in LA!

Paul 19-04-2012 17:05 {{button-4994}}

Leuke verhalen, dames. Jullie hadden toch wel gedacht aan een goede foto voor het smoelenboek op de website voordat Mariska door een bij was gestoken?

rianne 19-04-2012 17:12 {{button-4995}}

Ja, we hebben leuke foto's kunnen maken voor het smoelenboek :-) we worden zo opgehaald om met de tour mee te gaan! Zin in!!

Evelyn 20-04-2012 12:05 {{button-5007}}

Wauw wat een gave foto's en verhalen!.... Veel plezier daar nog!! liefs eef