LA 2 en San Simeon

Door Rianne - 21-04-2012 06:00 Gister ochtend werden we opgehaald met de shuttle van VIP tours. Onze chauffeur voor die dag, was Eddy. Een zeer overdreven amerikaan, wat wel grappig was. Eerst zijn wij naar marinna del rey gegaan. Na een korte stop zijn we doorgereden naar Venice beach, het strand van baywatch. Het was erg lekker weer en er hing een ontspannen sfeer. Hierna zijn we doorgereden naar santa monica, een chique buurt. Vervolgens hadden we een korte stop op rodeo drive, een erg dure straat met mooie auto's. We hebben geluncht bij Johnny Rocket's op Farmers Market, een gezellige markt met een leuk winkelcentrum erbij. Daarna waren de walk of fame en downtown LA aan de beurt. Vervolgens het hollywood teken van een afstand kunnen zien. Rond 5 uur waren we na een heftige busrit weer terug in het hotel. S'avonds waren we van plan naar manhattan beach te gaan met de bus. Na 3 kwartier wachten kwam de bus eindelijk. De terugreis hebben we te voet gedaan, wat ook ongeveer 3 kwartier duurde. Vanochtend was het weer een stralende dag. Toen we los angeles uit reden en malibu inreden zagen we helaas de kust al niet meer vanwege de vele mist. In santa barbara werd de mist al iets minder en toen we bij pismo beach waren was het gelukkig alweer helder. Tijdens onze route hebben we malibu, santa barbara, pismo beach, morro bay en cambria bezocht. Zo hebben we een beter beeld kunnen krijgen van de steden en haar stranden. We verblijven nu in san simeon. Helaas is dit niet echt een stad of een dorp, alleen een paar hotels staan er langs de weg. Morgen gaan we de rest van de kustroute rijden. We hopen gelijk mooi helder weer te hebben.