17 maart

Door Hennie - 18-03-2020 05:25

Tiogatours heeft voor ons de vliegtickets omgeboekt. We vliegen donderdag om 09.08 uur vanaf San Francisco met een tussenstop in Washington naar Amsterdam, aankomst vrijdag 20 maart om 07.05 uur.

We kregen vandaag een mail van Road Bear, van wie we de camper hebben. In San Francisco Bay Area zijn bijna 7 miljoen mensen bevolen thuis te blijven, tenminste tot 7 april. Ook zijn heel veel zaken dicht. Ook zijn alle huur campers gecanceld voor de komende 3 weken. Ze zijn alleen nog beperkt open voor de wegbrengcampers, zoals wij er een van hebben.  We hebben inmiddels een afspraak met hen gemaakt om de camper morgen, woensdag omstreeks 14.00 uur  In te leveren. Vervolgens worden we naar een hotel bij de luchthaven gebracht (had Tioga al voor ons geboekt) en stappen we dus de volgende ochtend in het vliegtuig.

We hebben vandaag een lange dag gereden, afwisselend, soms lange rechte wegen maar ook in de bergen, prachtig. We hebben zelfs ook nog een paar sneeuwvlokken op de voorruit gehad.

We zitten nu op een RV camping met alles erop en eraan. Ook hebben we de koffers grotendeels gepakt. Dit hadden we ongeveer 11 dagen geleden ook nog gedaan, dus helemaal ervaren. Morgen nog een rit van 264 mijl te gaan en dan dus de camper inleveren, helaas voor ons veel te vroeg.