18 maart

Door Hennie - 19-03-2020 03:21

Vanochtend vroeg opgestaan, 06.00 uur. Koffers inpakken hadden we gisteravond al grotendeels gedaan. Al het water enz. geloosd. Na ontbijt en afwas om 08.00 uur bij de receptie, waar we de propaan tank konden vullen. We moeten de camper namelijk vol ( ook tank) inleveren. Alle etenswaren, die we al hadden ingekocht voor een aantal dagen, ook diepvries, aan de beheerder van de RV plaats gegeven.
Vervolgens gaan rijden, ca. 264 mijl. Een aantal keren getankt, hoe dichter we bij San Francisco kwamen, hoe duurder de benzine werd, het verschil was op het laatst wel 2 dollar per gallon.
In totaal hebben we nu 2618 mijl gereden in 7 dagen; oorspronkelijk was dit 4400 mijl in ca. 28 dagen, jammer.

Na een voorspoedige rit kwamen we om 14.00 uur bij Road Bear, waar we de camper hebben ingeleverd. Is gecontroleerd en oké bevonden. Daarna zijn we door Uber naar het hotel gebracht, normaal doet Road Bear dat, maar nu niet ivm Corona.

Vanavond wilden we gaan eten in San Francisco. Echter ivm Corona kon je alleen laten bezorgen of ophalen, de restaurants mochten niet serveren. Daarom hebben we een lekkere pizza laten bezorgen van de Italiaan en 2 glazen chardonnay besteld bij de roomservice.

Dit is dus nu (hopelijk) onze laatste avond in San Francisco. We hadden ons deze trip heel anders voorgesteld.

Morgenochtend staat om 06.30 uur de shuttle klaar om ons naar het vliegveld te brengen, 09.00 uur vertrek en hopelijk vrijdag om 07.00 uur op Schiphol.