dag 9 Het rode wereldwonder

Door Cremers - 16-07-2010 04:54 Na de lange rit van gister, hadden we eindelijk een beetje rust. We hoefden namelijk niet meer zelf te rijden. Met de bus gingen we naar Bryce Canyon. We stapten uit bij Bryce point. Na even te hebben gelopen, kregen we een prachtig uitzicht te zien. Je kon gewoon maar foto's blijven nemen. Zo spectaculair! En zo groot! Tijdens onze wandeling kwamen we ook erg veel eekhoorntjes tegen. Deze zijn niet bang voor mensen...Eentje ging er zelfs op mijn schoen (Eline) zitten.
Vanaf Bryce Point ging er een nieuw route. Deze leidde naar Inspiration point. Dus wij dachten: Laten we die ook maar doen. Ook hier was het uitzicht prachtig. Gewoon té mooi voor woorden!
Vanaf Inspiration point wilden we graag de Navajo trail lopen. Nou dat hebben we geweten!
Eerst konden we lekker naar beneden lopen. Onderweg kwamen we al allemaal
puffende en bezwete mensen tegen. Maar wij gingen vrolijk door. We gingen alleen niet helemaal naar beneden, en dat is maar goed ook! Na veel mooie foto's te hebben gemaakt, van o.a. de hamer van Thor en wallstreet, begonnen we onze tocht naar boven. Wat was dat zwaar zeg!
Hans, Dominique en Nienke stopten op elke hoek wel even, terwijl ik (Eline) gelijk naar boven liep. 10 minuten later waren ze daar eindelijk.
Na de zware wandeling gingen we op een muurtje in de schaduw uitrusten.
Daarna gingen we met de bus terug. En dronken we wat op de hotelkamer.
Na te hebben gedoucht, - want dat was wel nodig,- gingen we om half 7 uit eten.
Dat was erg lekker, maar zó veel! Nienke en ik (Eline) hadden als toetje een ijscoupe met chocolate chip cookies, en in NL zou je daar met z'n 3en van eten. Zo groot!
Nu zijn we weer lekker op de hotelkamer, en morgen gaat onze reis verder naar Capital reef.