Canyon's

Door B. van Hagen - 02-08-2011 03:43

Hai iedereen,

weer een berichtje van de Hagentjes. Laat ik maar eerst beginnen met gisteren, 31 juli. We zijn laat wakker geworden, waardoor we de mogelijkheid hadden om een rondleiding te krijgen van indianen in de Antelope Canyon. Die kans hebben we zeker gepakt en het was in een woord WAUW. We kwamen bij het vertrekpunt en we werken in open wagens naar de Canyon gebracht, middenin een soort woestijn. De Antelope Canyon is een kloof die ontdekt is door toeristen, nog niet eens zo lang geleden. We werden onder leiding van een indiaan de kloof ingebracht, daarbinnen is het echt mooi, heel mooi. We hebben tientallen foto's gemaakt in de 1 mijl lange kloof. De heenweg mocht je foto's maken van de wanden, met het licht inval werd het elke meter weer anders. De terugweg mocht je niets anders doen dan kijken, wat echt de moeite waard was. Na deze rondleiding zijn we weer terug gereden en naar onze camper gebracht. Daarna reden we de laatste 3,5 uur naar Bryce waar we een camping geboekt hadden. We hebben gebarbecued boven het kampvuur en zijn vroeg naar bed gegaan. Vanochtend, 1 augustus, zijn we rond 9uur wakker geworden en zijn we op weg naar de Bryce Canyon gegaan. Op een parkeerplaats hebben we de camper neergezet en zijn we met een shuttle bus naar de Canyon zelf gegaan. Daar aangekomen hebben we eerst even wat gedronken en daarna zijn we een rondje gaan lopen. Er was een pad naar beneden waar je geweldig uitzicht had en midden tussen de rotsen doorliep, maar de energie van mij (charlot) was nog niet goed dus bleven mama en ik maar boven. Onze stoere mannen zijn wel het pad afgelopen (3 km bergaf én weer op) en waren binnen een uur (!!!) weer boven, waar je normaal 2 tot 3 uur over doet. Toppertjes. We hebben de shuttle weer terug genomen en zijn weer met de camper op de weg terug naar Byce gegaan.Onderweg kwamen bij echte cowboy winkels, waar we natuurlijk naar binnen zijn geweest en véél foto's van hebben gemaakt. Bryce is echt een leuk schattig plaatsje. Vanavond hebben we vroeg gegeten, maar wel lekker: rijst met kip. Nu zitten we heerlijk voor de camper, het is nog maar 19.42 (8 uur tijdsverschil). We gaan zo het kampvuur aanmaken (thomas kan niet wachten) en daar marsmallows maken. We maken er 'n gezellig avondje van.

Een knuffel van ons.
X charlot

Maike 03-08-2011 08:52 {{button-2073}}

Hey skatties,
Jaja ik heb de link nu ook van charlot gekregen...mijn communicatie ging tot nu toe nog via facebook haha:)
Geweldige verhalen hoor, klinkt allemaal super!
Geniet er van en een dikke kus voor jullie allemaal.

Henk, rietje, Eric, Menno, Emma, Fabienne et moi 03-08-2011 13:06 {{button-2093}}

Hoi familie,
Wij liggen aan het strand en heb zojuist al jullie verhalen voorgelezen. Charlotte, je schrijft erg leuk, we genieten ervan. Menno vraagt of jullie nog een leuke squaw kunnen vinden. We zijjn de trots op de mannen, vanwege die wandeling, ook wij hebben al de nodige km afgelegd (per vliegtuig). Henk en rietje zijn gisteren bij ons aangekomen (van malaga,via Amsterdam naar Nice). Nog veel plezier en we blijven jullie volgen. Dikke kus van ons allemaal

Fleurieke 09-08-2011 21:54 {{button-2402}}

wat leuk om dit te lezen zeg, en ik merk dat jullie genieten! geniet er van, en charlot fijne verjaardag morgen he! spreek jullie, heeel veel plezier nog

XX

Dany 20-08-2011 03:06 {{button-2746}}

Got it! Thanks a lot again for hlpeing me out!

dvbxunblpia 20-08-2011 16:08 {{button-2769}}

XYDlJO zvlydeqzagrs

ujqlejfqoz 23-08-2011 18:11 {{button-2848}}

d3Xm8y , [url=http://qszpfeamvexd.com/]qszpfeamvexd[/url], [link=http://bpanlycwjxmu.com/]bpanlycwjxmu[/link], http://sqjxemzpdhsf.com/