Yosemite en aankomst SF

Door B. van Hagen - 09-08-2011 07:49

Hoi iedereen,

we zijn weer op een camping met goed internet dus het is weer tijd voor ons (bijna) dagelijkse stukje op ons weblog. Ondertussen proberen we ook wat meer foto's op de site te zetten dus heb geduld ha-ha. Het is vandaag 8-8 en het is 22.35, dit zeg ik maar even voor de zekerheid omdat het hier 9 uur eerder is. Gisteren (7-8) zijn we naar yosemite national park geweest. Dat was een stukje rijden om het park uberhaubt in te komen. Daar eenmaal binnen was het een WAUW-uitzicht. Bij de eerste stop sprongen wij ook uit de camper om foto's te maken en te genieten van het uitzicht. Wij kwamen vrij optimistisch over met onze korte broeken en jurken, dus hebben snel een trui aangedaan. We hebben lekker een soepje aan een helder blauw meer gegeten, daar even de voeten in het water gehad en overgegooid met onze nieuwe american football. Daarna zijn we verder gereden naar de watervallen, yosemite valley. Pas 's middags kwamen we daar aan. We hebben een stukje gelopen en daar aangekomen zag je een reusachtige waterval van hoog in de bergen naar beneden, heel onwerkelijk. Via rotsen kon je naar boven klimmen, om het water bijna aan te raken. Natuurlijk moesten onze apen (bas en thomas) naar boven dus de vrouwen hebben beneden gewacht en foto's gemaakt. Zelfs beneden voel je nog de vochtige lucht van de waterval. Heel mooi om te zien. We zijn weer terug naar de camper gelopen en zijn het park uitgereden. Bij het eerste dorpje wat we tegenkwamen hebben we een camping "gescoord" en hebben we gebarbecued.  We hebben nog gezellig op de ipad gezeten en zijn daarna naar bed gegaan. Vanochtend zijn we later dan normaal opgestaan en zijn we rustig naar San Francisco gereden. Onderweg een stop gemaakt bij de supermarkt en starbucks. Begin van de avond kwamen we aan in San Francisco en zijn we gelijk naar onze camping op zoek gegaan. We hebben een plaats aan het water dus we hebben een mooi uitzicht. Het is hier in San Francisco wel koud, iedereen loopt hier in truien. Wij hebben maar een trui per persoon mee en verder allemaal zomerse kleren dus dat wordt nog leuk haha. Morgen staan we vroeg op en gaan we met een open bus door de stad om het te verkennen. We zitten nu nog binnen te kaarten en de sfeer hier is goed. We zijn vandaag precies 2 weken in Amerika en hebben dus nog 1,5 week. Nog even wat verjaardagnieuws: Daphne (onze nicht) is vandaag (NL tijd) jarig, dus gefeliciteerd!!! En ik ben morgen (NL tijd) jarig, kan niet wachten!!!! We houden jullie op de hoogte. En zet gerust een reactie neer, is heel leuk voor ons om het te lezen namelijk ha-ha. Groetjes de Hagentjes en X charlot

Carolien 09-08-2011 11:05 {{button-2372}}

Veel dieren gezien? Moet je niet steeds plassen wanneer je aan het water staat met de camper? Hier valt het water met bakken uit de lucht! Bijna 16 Charlot.....Dikke knuffel voor jullie allemaal. Carolien

Albert enMarian 09-08-2011 13:52 {{button-2380}}

Bedankt voor de felicitaties!
De hapjes staan klaar en toen hebben we jullie verslagen doorgelezen. Het klinkt allemaal erg mooi en goed. Wij zouden willen zeggen ...houden zo!
Charlot...al vast een hele fijne dag morgen en veel liefs voor jullie allen vanuit Bentelo

Oma en Jan 09-08-2011 14:56 {{button-2384}}

Beste familie.
Lieve Charlot,volgens onze berekening ben je over een uur jarig(het is hier nu dinsdag 14,00 uur)van harte gefeliciteerd 3 dikke kussen van Oma en mij.Wat zien jullie veel sla het goed op om er later ook nog nog van te genieten, ons compliment van de mooie verhalen op de weblog, keurig.
Thomas we missen jouw You Tube. lieve mensen geniet er nog lekker van en tot de volgende keer.Oma Jan.

Charlot 09-08-2011 20:17 {{button-2393}}

Even over dat tijdsverschil, wij zijn hier 9 uur vroeger. Hier ben ik over minder dan 13 uur jarig en nederlandse tijd over minder dan 4 uur!!! Leuke reacties allemaal X

sportmaatje mams!! 10-08-2011 10:47 {{button-2425}}

Hello family,
Charlotte van Harte Proficiat met je verjaardag, vanuit Delden HEEL VEEL plezier.
afz. fanatieke sportmaatje van moeders haha

oma van hagen 10-08-2011 12:00 {{button-2427}}

10 08 2011: sweet sixteen!!
Lieve Charlot, HEEL hartelijk gefeliciteerd! En Pappa, Mamma,Thomas ook met hun grote dochter/zus. Geniet van een fijne dag,het begin van een nieuw jaar,waarin ik je alle goeds toewens. Nog een fijne tijd in Amerika, veel groetjes van hier. Oma

Mallorca vriendinnetje 11-08-2011 17:01 {{button-2477}}

Wat superleuk om te lezen allemaal. Ik kijk elke dag op de site om te lezen wat jullie beleven. Echt super! Heel veel plezier nog! Liefs

Maike en Matthijs 11-08-2011 19:33 {{button-2480}}

Hey hallo,

Ik had al even niets van me laten horen, maar daar ben ik weer :) Krijg je ervan als je vakantie hebt he..even blij dat ik niet achter de PC zit!
Wederom geweldige verhalen en nog steeds jaloers...geniet er nog maar lekker van met z'n allen! Tot snel