van Malibu naar Avila/Pismo Beach

Door Dick&Mieke - 04-10-2012 03:27

Dinsdag 2 okt.

'S-morgens rond half twaalf vertrokken richting Pismo Beach, dat hadden we de avond ervoor uitgezocht want we moeten de km's een beetje verdelen om vrijdag op tijd in San Fransisco te zijn. De temparatuur was nog ontzettend lekker, onderweg zijn we nog gestopt bij een Premium Outlet in Camarillo die was ontzettend groot. Weer wat spullen gescoord voor onszelf anders krijgen we de koffers niet vol...wink. Michiel had heeeel goedkope Nike's gekocht, bij aankomst in de camper zag hij dat ze ze niet geteld hadden. We hadden die dag toch weer een uur of vier gereden zo'n 425 km's. Om een uur of zeven waren we in Pismo Beach we dachten aan het strand te zijn maar dat was niet zo. Er was niemand meer aanwezig van het personeel maar dat is geen probleem hier, je vult gewoon een formuliertje in gooit het in de brievenbus en betaalt gewoon de volgende ochtend. 'S-avonds het bbq-tje maar weer aan, wat moet de anders eten..indecision . Gedoucht en om een uur of elf, en gaan slapen. Oh ja de temperatuur was hier flink minder...brrr.

Woensdag 3 okt.

Vanmorgen weer een stukje dichterbij SF gekomen. We hadden een hele mooie route helemaal langs de kust gereden, soms hele steile stukken omhoog en dan weer omlaag best wel eng soms. De zee vind ik toch altijd weer heel fascinerend. Onderweg ff gestopt om een broodje te eten in de camper. Vandaag hebben we ong.240 km gereden zo'n vier uur. Rond vier uur waren we in Moss Landing weer op een KOA camping. Ze hebben hier een leuke jachthaven bij de camping en we staan vlak aan zee, het is hier al best wel koud, kunnen we vast wennen aan de kou in SF. We spraken net iemand die zei dat het gisteren 35 graden was. Het is hier wel een soort van hippie achtig plaatsje, de restaurantjes en winkeltjes zien er zo uit, best apart. Zometeen gaan we eten in een visrestaurant zal we lekker zijn....