Dag 8

Door Familie van der Haar/Spijkerboer - 01-08-2017 02:45

Geoeimorgen, vandaag hebben we zomaar een keer uitgeslapen tot 07.00 (of het komt omdat het hier weer een uur later is dan de andere plaatsen...) we maakten ons op voor een dagje naar de Bryce Canyon. Eerst een ontbijtje bij de camper, en daarna waren we klaar voor vertrek. Het was 1.5 uur rijden, prima te doen dus.

Onderweg stopten we eerst bij de Red Canyon.. Een berg die, de naam zegt het al, rood van kleur is. De kleur rood is heel apart en de vorm van de berg ook. Na die tussenstop moesten we nog een kwartiertje rijden naar de Bryce Canyon. Vanuit het begin van de Bryce Canyon konden we een shuttle busje pakken die ons naar verschillende plekken bracht waar je kon genieten van het uitzicht op/in de Bryce Canyon. Bij de eerste stop was het uitzicht, zoals alle parken, weer ontzettend mooi.. En foto's kun je blijven maken, maar je krijgt het nooit zo mooi op de foto als dat het in het echt is.. Het is niet te omschrijven zo mooi. We waren al op een erg hoog punt, maar er was een punt wat nog hoger was. Dus daar gingen we het busje weer in, op naar een hoger punt waar je nog beter uitzicht hebt. Daar had je verschillende uitkijkpunten, wat weer super mooi was. En ongelofelijk maar waar, ben je in Amerika, in een natuurpark wat bijna net zo groot is als een kwart van Nederland, kom je nog bekenden tegen! Wat een toeval..

Na het het laatste uitkijkpunt zijn we weer in de camper gestapt onderweg naar onze camper. We hadden allemaal wel zin in wat eten dus toen we bijna bij de camping waren, zijn we nog even gestopt bij een Mac Donalds. Dat hoort er toch ook wel een keer bij, heerlijk!! Vervolgens wouden we nog wat boodschappen doen, en zijn we gestopt bij ''Family Dollar'' een soort Action maar dan groter en ook nog is goedkoper.. Heel veel dingen voor weinig geld.. Daar hebben we wat water gehaald en wat lekkers en zijn toen doorgegaan naar ''Mikes Food Markt'' (nog meer toeval!) daar hebben we de laatste dingen gehaald en zijn toen weer doorgereden naar de camping.

Morgen hebben we weer een iets langere reis voor de boeg, want dan gaan we naar Las Vegas!! De mannen hier kijken er al naar uit, want ze willen allemaal gokken. We zullen ons dus prima vermaken in Las Vegas!

Sandra van dartel 01-08-2017 07:10 {{button-47224}}

Las Vegas leuk leuk eindelijk mogen Dave en Sabine naar de ballenbak 😭😭😭...ben benieuwd naar de foto.s van las Vegas of het werkelijk ene grote licht stad is .....veel plezier aan de gokkers onder jullie en vergeet niet om Dave en Sabine weer mee te nemen uit de ballenbak😗

Sanny en Pieter 01-08-2017 07:32 {{button-47227}}

Goede morgen want dat is het hier jullie liggen nog te slapen neem ik aan .
Las Vegas super vergeet niet je vader en moeder weer mee terug te nemen want dat zijn van die gokkers heel veel plezier .

Little sister 01-08-2017 08:00 {{button-47230}}

Have lots of fun!!

John Mulder 01-08-2017 08:38 {{button-47238}}

Zo te lezen vermaken jullie je uitstekend.
Las Vegas is ook erg mooi. Kijk even of er toevallig nog iemand rond loopt met de kleren van de ouwe fietsenmaker. Nou veel plezier en een goede voortzetting van jullie reis.

G & I 01-08-2017 09:15 {{button-47239}}

Alleen maar leuke en mooie dingen gezien👍 Vanavond maar een kansje wagen in de grootste gokstad van de wereld🍀🍀🍀🍀

Janneke loosman 01-08-2017 10:21 {{button-47248}}

Genieten doen jullie,en wij lezen graag jullie verhaaltje😀

Annet 01-08-2017 20:03 {{button-47274}}

Ik duim dat jullie maar in de prijzen mogen vallen 😀

Sanny en Pieter 03-08-2017 12:26 {{button-47410}}

Hallo familie zijn jullie er nog wij missen verslag van dag 9 of hebben jullie even een rust dag gr. uit kampen