Dag 4. Oudoe toronto, hello vancouver.

Door Hans en Nelia - 07-06-2017 19:18

Vanmorgen op tijd uit bed, we vliegen om half 8. Wederom een hele aardige taxichauffeur met een berg aan informatie ondanks dat hij ons naar het vliegveld brengt en we dus niets meer zullen doen met die informatie. Bij aankomst in Vancouver eerst wat gegeten daarna door naar de verhuurder met een taxichauffeur die ook hier een berg met informatie geeft. Aangekomen bij de verhuurder hadden we mazzel onze rv was al klaar ondanks dat we er veel te vroeg waren, we hadden een afspraak voor half 2 ,maar waren om half 1 al op weg naar Hope. Wat een GIGANTISCH ding is onze RV, hij is 9 meter lang en dat is bijna net zo groot als de woonkamer en keuken samen. Hij rijdt super, stoelen zitten goed. Verkeer is heel relaxt onderweg. Even wennn aan de plaatsing van de verkeerslichten en borden, deze staan namelijk aan de overkant van de weg. De straatnamen staan onder de verkeersborden hiermee kun je zien welke straat je oversteekt. Het went snel. Snel de stad uit en op weg naar Hope al gauw zagen we de besneeuwde bergtoppen. We gaan de goede kant uit het verkeer wordt steeds minder druk. In Hope wat boodschappen voor het avondeten gedaan. Onze campground is de Coquihalla campground een rustige "camping in de bossen, aan het water" morgen gaan we op weg naar de Othello tunnels in Hope.