Langs de westkust richting San Francisco - 8 mei 2022

Door Hulzinga'tjes on tour - 09-05-2022 21:19

Vanochtend werden de dames verrast met een heerlijk Moederdag ontbijt. We genoten van heerlijke pancakes met aardbeien en croissantjes. Na het ontbijt hebben Jeffrey en André de bus teruggebracht naar het verhuurbedrijf en hebben de rest de campers klaar gemaakt voor weer een rit. Vandaag vertrekken we richting San Francisco.

We reden langs de westkust, waarbij je continu langs de zee op rijdt. Bij Santa Barbara zijn we gestopt om even de benen te strekken. Santa Barbara is een klein kustplaatsje, precies op de helft van de route van vandaag.

Op de pier hebben we koffie en thee gedronken. Bij een souvenierwinkel hebben de kindjes een muntje van Santa Barbara voor hun paspoort kunnen draaien.

Bij de camper hebben we geluncht en daarna zijn we verder gereden richting Pismo.

Vlak voor Pismo kwamen we de Walmart (supermarkt) nog tegen. Daar hebben we nog snel allemaal wat voor de vliegreis gekocht.

We kwamen aan bij Pismo waar we op het strand zouden overnachten. Door de harde wind en het zachte zand, raadden ze daar af om met grote campers het strand op te gaan. Dus zijn we iets doorgereden en hebben we aan de zee op een ‘normale’ camping de campers geplaatst.

Het is hier (richting het noorden) flink wat frisser, dus we hebben allemaal onze truien en lange broeken weer opgezocht in de camper. Senn en Milan hadden in de Walmart handschoenen, een honkbalknuppel en een balletje gekocht. Dus die waren op de camping al goed aan het oefenen zodat ze later ook honkballers kunnen worden ;-)

We zijn rond 6 uur naar een pizzeria gereden waar we wat gegeten hebben. Rond half 8 waren we terug op de camping, daar hebben we Loïs op bed gelegd en hebben Jeffrey, André en Nicky met de jongens het laatste kampvuur van de vakantie gemaakt. Toen al het hout op was zijn ook de jongens naar bed gegaan en hebben we de dag afgesloten met een drankje.

Morgen is onze laatste rit alweer richting San Francisco.

Janneke 09-05-2022 23:07 {{button-61770}}

Och jeetje wat is het voorbij gevlogen mis nu al jullie mooie verhalen.
We wensen jullie nog een paar mooie dagen en een hele goede reis terug.
Gr en liefs van ons 😘😘

Herman 10-05-2022 05:56 {{button-61771}}

Herman 10-05-2022 05:58 {{button-61772}}

Jullie kunnen terugkijken op een hele bijzondere vakantie. Mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan. Een hele goede terugreis gewenst.
Tot gauw
Liefs xxx

Doreen 10-05-2022 10:20 {{button-61776}}

Heel bijzonder om jullie reis te volgen, dan weten we straks, al jullie alles gaan vertellen en verhalen waar jullie het over hebben.
Het is snel gegaan.

Corry Valkenburg 10-05-2022 15:39 {{button-61779}}

Was echt leuk om jullie zo te volgen en de foto's te kijken van wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben. Het was een bijzondere en mooie reis waar jullie op terug kunnen kijken. Goede terug reis en zal blij zijn als we jullie weer zien en de kindjes te knuffelen.