Fisherman's Wharf @ San francisco

Door Familie 't Hardt - 13-07-2009 18:50 Maandag 13 juli

Gisteren zijn we weer redelijk vroeg opgestaan en hebben we ontbeten bij het hotel.
Daarna hebben we vervoerskaarten gekocht waarmee je de hele dag met het openbaar vervoer kunt reizen. We zijn eerst met de bus en cabelcar naar het winkelgedeelte gegaan, en hebben daar nog even wat gewinkeld.

Na het winkelen zijn we met de cabelcar naar Fisherman's wharf gegaan, dit heeft een totaal andere sfeer dan de stad San Francisco, het ligt aan de oceaan en het heeft zicht op het eiland Alcatraz, dit bezoeken we op de terugreis.

In Fisherman's Wharf hebben we op "de pier 39" gelopen, wat een grote en gezellige pier is met allemaal winkeltjes, showtjes en mooi uitzicht op de oceaan.
Naast de pier lagen vlonders waar heel veel zeeleeuwen op lagen, dit was erg leuk om te zien.

Later zijn we helemaal naar de andere kant gereisd met de bus en hebben we nog een heel mooi plekje bezocht aan de Pacific Ocean, hier zagen we zeeleuwen op rotsen liggen.

Vanmorgen hebben we onze tassen weer ingepakt en staan we weer klaar voor vertrek, want we halen zometeen de camper op en rijden dan naar de camping.