2e dag San Francisco, laatste dag vakantie

Door T.W. van Balen - 03-10-2011 06:40 Het is dan nu toch echt gebeurd, de laatste dag van de vakantie is aangebroken.  Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen (om half 8 ging de wekker) en zijn na het douchen en aankleden bij een leuke diner gaan eten, Lori's Diner. De diner had veel weg van Ellen's Stardust Diner in New York, dit was ook een jaren 50 restaurantje, hier konden we ons laatste echte Amerikaanse ontbijtje nuttigen.  Hierna wilden we even nog een paar winkels in maar die gingen pas om 11 uur open :S dus hebben we nog even een half uurtje gewacht. Na nog even een paar Uggs gekocht te hebben zijn we met de cable car (typisch trammetje in San Francisco) naar Fisherman's Wharf gegaan. Hier wilden we met de boot naar Alcatraz maar helaas was dit niet meer beschikbaar voor vandaag...  Toen zijn we verder over de Fisherman's Wharf en pier 39 gelopen waar we ook nog wat winkeltjes hebben bekeken. Na eenmaal weer aangekomen te zijn bij het hotel met de cable car zijn we nog even gaan bijkomen op de kamer en hebben we onze koffers gepakt. Vannacht om 5 uur moeten we opstaan om de auto in te leveren en in te checken bij het vliegveld, om 7.45 uur stijgen we op om weer richting Nederland te vliegen en onze vakantie is dan officieel voorbij.