Bryce Canyon en toch zwemmen

Door A. Bruins - 05-05-2013 07:01

Vanmorgen was het erg fris toen we wakker werden. Er stond een flinke wind. We hadden wel medelijden met de mensen die in hun tentje op de camping stonden. Voordat we op pad gingen moesten we nog even tanken. Dat doen we bijna iedere twee dagen!! Die camper is een grote zuipschuit! En je kan vaak maar tot een bepaald bedrag tanken zodat je de tank niet helemaal vol kan maken. We reden door een prachtig landschap. Met bergen en bossen. We hebben nog veel herten gezien en ook marmotten. In het park van Bryce canyon hebben we eerst gegeten. Daarna zijn we naar een van de uitkijkpunten gegaan en zagen we wat heel bijzonders. Het is moeilijk uit te leggen dus bekijk de foto's maar. In de canyon kon je nog naar beneden wandelen, wat we ook gedaan hebben. Het was mooi om zo zigzaggend de kloof in te gaan. Toen we terug waren besloten we om niet verder het park in te gaan, want we hadden Jasper beloofd dat we nog zouden gaan zwemmen. We zijn daarom naar Cedar City gereden waar we ook zouden overnachten en zijn daar in de stad naar het zwembad gegaan. Jasper en Meike moesten eerst een beetje op gang komen, want ze waren allebei onder het rijden in slaap gevallen, maar het was wel lekker om weer even te zwemmen. Na die tijd hebben we bij een soort mac Donalds gegeten en hebben we de camping opgezocht. Het was nog lekker weer en daarom hebben we nog even lekker buiten gespeeld en hebben we de camper weer even opgeruimd. Na een dag rijden is het iedere keer weer een ravage op de vloer. We vergeten toch altijd wel weer iets om goed op te ruimen en de kinderen laten natuurlijk ook wel eens wat vallen. Onder het rijden vliegt de pannenla nog wel eens los of we hebben de koelkast toch niet helemaal goed gesloten en dan vliegende pakken melk je om de oren. Het hoort er allemaal bij. Het is vooral een kwestie van steeds alles goed opruimen om het op deze paar vierkante meter leefbaar te houden. Voor nu is alles weer aan kant en zitten we lekker met de benen omhoog. Sorry foto's uploaden lijkt vandaag niet te lukken. Die houden jullie nog van ons tegoed.

Pa en ma Bos 05-05-2013 09:32 {{button-11634}}

Fijn te horen dat jullie het goed naar de zin hebben en dat het met de kinderen ook goed gaat, het is toch allemaal nieuw!! Het ziet er erg mooi uit en wat een geweldige natuur, we hebben er al wel wat van gezien maar nog niet zo uitgebreid als jullie en volgens mij moeten we jullie voorbeeld eens volgen.
We wensen jullie nog een fijne tijd toe.

Lieve groet pa en ma

Miranda 05-05-2013 23:54 {{button-11656}}

Hallo vakantiegangers,

Wat leuk om al die verhalen te lezen zeg! Jullie hebben al veel moois gezien aan de foto's te zien! Fijne dagen nog toegewenst met veel mooi weer! Dan gaan wij weer hard aan het werk deze week :)