Long beach

Door Therry - 26-07-2017 01:44 Het einde komt in zicht, nog drie overnachtingen waarvan nog 1 hier in Tofino, morgen nog 1 in Victoria en nog eentje vlakbij het vliegveld in Vancouver. Vandaag hebben we besloten om in de ochtend een stuk over Long beach te lopen, Finch wilde bij de lodge blijven. Het was vanochtend weer erg zonnig dus hebben we eerst buiten ontbeten, daarna de auto in naar Long beach, zoals jullie op de foto kunnen zien was het om 10 uur lekker rustig op het strand. We hebben een aardig stuk over het strand gelopen, en veel mosselen, clams, krabben, anemonen en andere schaaldieren, deze zaten vooral op de grote rotsblokken die met vloed onder water staan. Om kwart over een waren we weer bij de lodge, even lunchen en daarna hebben we een frisbee en een bal gehaald bij de receptie en zijn we naar het strand op het resort gegaan. Daar hebben we met de frisbee overgegooid en ook nog een beetje met de voetbal bezig geweest. Na het (sporten) zijn Finch en ik nog het water in geweest, nu wat langer als gisteren, maar ook weer niet te lang, anders kom je er als een ijsblokje uit, de mensen gaan hier ook allemaal met een surfpak het water in, en mensen die over het strand lopen hebben ook lange mouwen aan, terwijl het toch ongeveer 20 graden is met een zonnetje. Nu zitten we lekker buiten bij de lodge en Patricia zit te puzzelen uit een boekje, Finch is met zijn telefoon in de weer (doet hij anders nooit) en ik ben met het reisverslagen bezig. Vanavond halen we hier iets op het resort, ze hebben geen restaurant maar een soort snackbar met visgerechten en burgers en die kan je dan daar buiten aan een tafel opeten, of je neemt het mee naar de lodge. In de lodge heb je echt alles van een koelkast, een gasfornuis met oven, een combimagnetron, een broodrooster tot aan afwasmiddel toe, dus echt goed geregeld allemaal. Nou morgen naar Victoria en wat we daar doen lezen jullie morgen wel.