4 September

Door Ruijtereis - 05-09-2008 03:09 We hebben weer een enerverende nacht achter de rug. Er stond in het hotel bij ons bed een wekker, en jullie raden het vast al wel, die ging dus midden in de nacht twee x af! Casper in paniek proberen om hem uit te krijgen wat dus niet gelijk lukte. En na de tweede keer zei ik: trek dan gewoon de stekker eruit. Maar ook dat lukte natuurlijk niet gelijk, maar gelukkig hij had hem gevonden en we konden weer verder slapen. De bedden lagen aardig maar waren best wel aan de harde kant en wij zijn echt zachte bedden slapers. Dus dat ging niet echt geweldig.
Maar geod we waren om zes uur alle drie wakker dus zijn we er maar uit gegaan. We hadden dan ook 10 uur geslapen en dat was wel weer voor even genoeg.
Om 9 uur werden we door het verhuurbedrijf van de camper bij het hotel opgehaald en gingen we richting de camper.
Daar was een alleraardigst meisje wat ons hielp en we konden op ons gemak de camper inpakken en de koffers daar achterlaten.
Het is niet de nieuwste camper dus hij rammelt aan alle kanten, en laatjes komen naar buiten vliegen als je door de bocht gaat, maar wij kunnen het er wel mee doen. Er staat net 100000 km op de teller.
We zijn dus eerst naar supermarkt gegaan waar we inkopen hebben gedaan en die in de camper opgeborgen.
Vervolgens hebben we onze eerste camping gevonden en door een mooi stuk rocky mountain gereden.
Morgen gaan we hier wat wandelen. Onderweg reden we door een plaatsje  Loveland en aan een drukke weg midden in de tuin zonder hek, stonden dus gewoon een kudde herten te grazen! Geen gezicht. Eerst dachten we dat ze nep waren maar dat was niet zo. ze liepen echt te grazen en keken af en toe op naar de auto's die voorbij reden. Raar hoor, midden in een plaats.
En we hebben voor casper even in  Estespark gestopt waar leuke winkeltjes waren alwaar we ons hebben verlekkerd aan allerlei indianen spul uit rusland en china .
Uiteraard niet gekocht want daar doen we niet aan.
De mannen zijn ff aan de wandel en ik hou het blog bij.
Alle kinders en kleinkinders zullen wel in diepe rust zijn dus die wens ik een goede nachtrust toe.
Welterusten, neus in het kussen, gatte pedel, slaap wel! Tot morgen.